Fijn dat je hem ook ziet, ging al aan mezelf twijfelen. Maar ben nog niet overtuigd hoor, bij lange na niet. Die moet echt veel duidelijker voor ik het geloof. En nu maar zien of ik mezelf nog 2 dagen in kan houden en er niet morgenochtend weer een tegenaan gooi.
Als de testjes zo blijven, heb ik dan helemaal geen eisprong gehad? Ondanks dat ze wel een 2e streepje geven? Het is de eerste ronde namelijk dat ik test en temp. Dus wil graag weten waar ik aan toe ben
Naaaa. Ja hoor. Net weer getest. Binnen 1 minuut. Voel me helemaal niet zwanger maar juliie hadden gelijk!!! in shock!!
Gefeliciteerd Puggie! Hier zo'n zelfde streepje als Moaatje .. Wat moet ik hiervan denken? Ik zit overigens 1 a 2 dagen voor mijn NOD, en heb een identieke test hier liggen van gistermiddag.. Wel het idee dat ie iets donkerder wordt, kon hem nu iig fotograferen http://i1271.photobucket.com/albums/jj625/lois2011/null_zpsa9950f36.jpg
Van veraf denk ik iets te zien maar dichtbij zie ik t niet.. Maar je bent ook vroeg. Ben benieuwd naar die van overmorgen...
Het is ook echt verdomde lastig fotograferen, vind ik. Ik zie hem zelf gelijk, maar goed dat is dan ook in het ´echt´. Dit is ook nog eens een foto met mijn telefoon. Ik ben ook benieuwd! Als het zo is, dan is het erg gewenst hoor, maar dan zou het wel een cadeautje zijn.
Volgens mij zie ik toch iets Jullie? Ik ben ongeveer 1 a 2 dagen voor nod. Dit is een gewone midstream test.
Ik heb er zojuist nog 1 gedaan, en precies identiek streepje. Binnen de tijd. Heb nu dus 3 testen, binnen 2 dagen. Geven ze echt constant indrooglijntjes dan?