Ja, ik zie wel degelijk een streep. Wel een vage streep, maar ik zie een streep. Maar ik weet niet of hij te licht is voor de aantal dagen dat je al overtijd ben. Misschien morgenvroeg een testje doen met ochtend urine ??
Deze was al met ochtendurine gedaan. Ik ben nu met vakantie in het buitenland dan wacht ik wel eind deze week als ik trg ben in Nederland. Ik zie ook idd een 2de lichte streep, maar dat dacht ik dus ook. Als ik (echt) zwanger zou zijn en zoveel dagen overtijd zou zijn dan had die streep er echt uit moeten knallen. Nou nog paar dagen in spanning afwachten....
Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Kan ook niet even terug naar de hotel kamer. Maar volgens mij loopt het wel helemaal door naar onderl
Ik zie ook een streep bij jou. Ben ook precies 6 dagen over tijd, maar helaas een omo witte test. Heb de zwanger en kids test, jij ook volgens mij? Bij mij was de kant waar max staat een beetje rozig, maar helaas nergens een streep Had het ze gehooopt, pfff. Maar jij iig gefeliciteerd!!
Ik zie héél vaag iets, maar is wel wat vervormd... Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen. Maar als je bijna een week overtijd bent zou de test idd toch ietsje duidelijker moeten zijn. Tenzij deze mss een mislukte is.
Goh, is een soort zeurende pijn ook in je buik, en je voelt gewoon dat er iets bezig is. Ik voelde het ook altijd heel duidelijk, en aan het slijmverlies merkte ik het ook.
Zeurend spierpijn achtig gevoel in mn lies. Ook inderdaad slijm, rekbaar. Dit kan je echt goed merken als je het nauwkeurig bij houd dmv ovulatie testen. Je ziet dan echt het verschil, ovu's negatief geen slijm en posi ovu's wel slijm
ok ik had afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest en had die dag en woensdag buikpijn en steek in mijn lies. Ook slijm. Ik had ook een paar uur last van mijn onderrug. Hopelijk waren we op tijd
Ik heb vd week ook al een testje geplaatst, heb een innestelingsbloeding gekregen waarschijnlijk en een boel klachten ineens (ben al zwanger geweest eens), vandaag binnen 1 minuut een positieve test, met het blote oog is het nog beter te zien.
Ja, heb het net uitgerekend en dat zou dus vh weekend pas zijn! Ik heb getest omdat ik het idee had dat ik ondanks de pil tóch een eisprong heb gehad. En dat blijkt dus, dus het is een waar kadootje!
goedemorgen allemaal, alle zwangere dames GEFELICITEERD!!!!!! vandaag is mijn NOD, zien jullie 2 streepjes? nee he? alvast bedankt voor het loeren groetjes
Volgens mij is hij net zo licht/vaag als je eerdere testen van 2 en 3 september. Had hij nu (na 3-4 dagen) niet veel duidelijker moeten zijn? Ik hoop dat hij over een paar dagen wel duidelijker is. Ik durf je nog niet te feliciteren
Ok ... helaas zie ik dat niet op de foto. Daar is de streep gelijk maar in echt zie je het vaak beter.