Ja, die heb ik ook inderdaad gebruikt. We hopen er allemaal op om een tweede streep te zien hihi. Veel succes in je volgende ronde. Ik ga er ook maar van uit dat ik niet zwangef ben en ben nog steeds niet ongesteld geworden.
Hihi, Ik zou heel graag willen testen maar ik heb geen testjes meer. Ik moet wachten tot ik weer terug ben in Nederland. Jij ook nog gefeliciteerd met je kleine
Ah lief thx Aaaaaaaaaaaah jij wordt nu gek of niet hahahaa. Maar dan zie je wel gelijk verschil straks Wanneer kun je dan testen?
Ben je met je banner van de langste cyclus uitgegaan? Want dan ben je misschien nog te vroeg als je van een kortere uit bent gegaan
Ik zie wel wat maar dat moet bijna onmogelijk zijn als je banner klopt. Weet je toevallig waneer je ei is geweest?
Nieckske, een heellicht streepje misschien. Maar idd, als je banner klopt, dan kan het niet. Misschien reageert hij op je ei?
Hoi Paula, Dat was precies wat ik ook dacht. Ik weet niet precies wanneer mijn ei was. Ik ga gewoon uit van de standaard 14 dag na de eerste dag van mijn menstruatie.
Bedankt voor het kijken dames, als ik volgens het boekje eisprong zou hebben dan was dat afgelopen zondag. Ik had geen idee dat zo een test ook op je ei kon reageren! Weer wat geleerd
goedemiddag dames! zouden jullie ook even naar mijn tuurtestje willen kijken??? denk echt een heel lichtroze streepje te zien (misschien wil ik wel te graag..) word er zo onzeker van