Hallo, Normaal is mijn cyclus 28 dagen en zou afgelopen zaterdag mijn NOD zijn geweest. Weet niet zeker wanneer mijn eisprong was daar ik geen ovaluatietesten gebruik. We hebben rond dag 12 t/m 16 vaker geklust maar daarna niet meer. Voor en op NOD had ik negatieve testen. Zondag en maandag zag ik tuurlijntjes die ik niet op de foto kreeg. Uiteindelijk heb ik toen ook nog een cb digi gedaan die zei dat ik niet zwanger was! Aangezien ik nog steeds niet ongi ben heb ik toch nog maar een kruidvat test gedaan. En ja hoor ik zie weer een streep maar nog steeds tuur. Hij stond er binnen 5 minuten en gaat al wat beter op de foto maar het zou toch allang moeten knallen?! Wat is jullie mening? Ook negatief is welkom, zie het zelf ook niet echt positief meer in
Ik zie wel een licht lijntje,maar of het goed is durf ik niet te zeggen.Kruidvat testen is niet meer wat het was,over 2 dagen nog eens testen.
Ik zie ook een lijn hoor. Misschien maak je niet zo snel hcg aan. Gewoon over 2 dagen nog eens testen
Ik zie ook iets! Hcg heeft even nodig om te verdubbelen, dus ik zou zaterdag weer testen. Dan zou ie toch een heel stuk duidelijker moeten zijn!
Zulke streepjes heb ik nu ook, om gek van te worden :x Ik weet het dus ook niet, maar zie het streepje wel!