Hahaha! Ik vertrouw al die Action testen sowieso niet. Dan was ik al 6x zwanger geweest.. Qua ovutesten heb ik toch het liefst die van Zwanger & Kids. Hoewel ik vanochtend een positieve CB digital had, die zijn ook fijn! En erg gevoelig. Bloedonderzoek wees uit dat ik nog niet aan mijn piek zat..
Je ei komt er wel aan,ik zou nog even door testen. Je gebruikt de testen toch niet in de ochtend he? (Eerste urine)
Dit zijn inderdaad testen van de Action.... Ik heb nog geen andere gebruikt, dus weet niet welke dat de beste zijn. Ik heb steeds urine gebruikt rond 18:00uur savonds. Vanaf 16:00uur niets gedronken. En mijn ei zou morgen zijn, dus dan zou ik vanavond een donkere test moeten hebben.... Is dat zo, dan vertrouw ik die Action testen wel....hihi
Helppp, Even een vraagje, zoals jullie misschien al gelezen hebben, had ik zondag een positieve test met clear blue en vage streep met kv 2v5. Ik ging net plassen en had bruin bloed. Wat betekent dit? Is het dan toch fout gegaan? Ik ben zoooo verdrietig. Hebben meer mensen dit gehad en bleken ze uiteindelijk toch zwanger of moet ik de hoop dan echt opgeven voor deze ronde?
@action testen ik vindt ze ook niks.... Vindt je testen ook eerder lichter worden dan duidelijk of kijk ik verkeerd? @corine bruinverlies kan wel eens voorkomen hoor, betekent niet gelijk dat het nu fout gaat. @river volgend mij kun je beter een foto in je album zetten dan
Hey Maris22, Heb niet meer getest!! Ik ga nu naar de winkel om nog wat andere testen te halen. Jullie horen zo meer van me!!
Iemand die iets ziet? Vandaag op 10 dpo. http://img19.imageshack.us/img19/7310/as5t.jpg http://img593.imageshack.us/img593/971/hqr8.jpg
Heb net getest net predictor van kruitvat, maar helaas niks te zien!! Ik ga er gewoon dat ik dus ongesteld ga worden en dus een vroege miskraam heb gekregen!! Intens verdrietig!!
Het is inderdaad een heel licht roze streepje. Stond er binnen 5 minuten moest alleen nog goed opdrogen. Misschien zo het duidelijkst? Ach ja even afwachtten en vanmiddag nog eens testen. Ben benieuwd of het ook echt gaat oplopen. Vind het spannend nu