Eerlijk.... Ik vindt ze wat schommelen ... Wil je niet teleurstellen maar echt duidelijker heel erg oplopen ... Ja een beetje maar dat hoeft niks te zeggen meid. Maar ik duim natuurlijk heel hard mee
Yasmijn, dat heb ik ook gehad... Licht streepje op de zk test en witte kV test.. En was toch echt zwanger
Test is niet wit zie wel een roze 2e streep, op de foto zie je het niet xD maar is wel lichte 2e streep.
Hoe laat heb je deze gedaan? Ik had zo eentje vaak de dag voor mijn knaller... Dus ik denk dat je test nog positiever kan.
I'm so stupid. Had hier nog een testje over. En dacht nav het testen op 6 dpo topic van ach doe m eens (vandaag 7 dpo). Dan zou k ook niet in de verleiding meer komen om eerder te testen..... Geen verwachtingen uiteraard maar er staat wel een lijntje nu. Heel vaag en volgens mij te dicht bij de controlestreep. Wel gewoon roze. (al is hij inmiddels al opgedroogd). Pff waarom kon k me niet inhouden. Van de miskraam is het niet meer. Heb nl daarna n blanco test gehad. Wat denken jullie? Een indroger?
Had ik al gedaan omdat ik dacht dat ik iets zag.. Daarna pas na een half uur pas de foto kunnen maken omdat ik met het eten bezig was hihi. Maar zal t zo nog eens doen!
Aah, dat topic ken ik! Heb ook toen bijna getest, kon en kan mezelf gelukkig nog tegen houden. Volgens mij is hij toch echt positief! En is de lijn op de juiste plek, over twee dagen weer testen?
Wat denken jullie positief of nog net niet? De ene laatste is van vanochtend de laatste van 15 min geleden