Ik zeg zwanger! Gefeliciteerd! Hier vanochtend weer een z&k dipstick gebruikt. Hopelijk worden ze snel donker.. Eerste test is van gisterochtend 8.00, tweede test van gisteren 13.00 en de onderste van vanochtend 8.00
@Olifantje ik vind hem nu al voorzichtig iéts donkerder worden hoor voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk snel een mooie knaller!
Hoi lieve dames, compleet in shock van blijdschap dit bericht...gisteren werd ik na het avondeten ziek..alles kwam eruit...verhoging gehad...zere benen, oprispingen.Gisteren was mijn NOD. Ik durfde echt niet te testen maar toen ik vanochtend in de spiegel keek en mijn borsten zag dacht ik: die zijn iets groter dan normaal en wat doet die blauwe ader daar??? Wat denken jullie? Is deze goed?? Dank voor je reacties!
Ik zie wel een tweede streep maar durf niet te zeggen of hij nou roze of grijs is hopelijk over twee dagen een betere test!
Olifantje, ik zie m hoor! Op naar morgen, dan is ie vast nog een stuk duidelijker Bibi, ik zie het ook, spannend! Cato gefeliciteeeerd!!
Zie wel iets, maar vertrouw niet meer op zulke streepjes bij kv testen.. ik had ook zo'n streepje maar gewoon ongi geworden. Over 2 dagen nog eens testen! Ik hoop voor je dat ie mooi roze word! @ Cato van harte meis! geniet ervan! @ Olifantje volgens mij word ie iets donkerder alvast voorzichtig gefeliciteerd! X Joyce
Pharilla dat ligt dan niet aan de test maar dan was het helaas geen plakbaby... Oftewel te vroeg getest en misgegaan bij innesteling. Dat maakt echter niet de kv testen slechter... Integendeel. @ zwangeren gefeliciteerd!!
Dames met een posi test van harte gefeliciteerd !!! Ik vind dat ik zelf een beetje stom bezig ben door iedere dag te testen en te speculeren of ze wel voldoende donkerder worden. Hadvannacht in die paar uurtjes dat ik wel geslapen had dan ook een nachtmerrie dat ik vrijdag toch ongesteld zou worden brrrr. In ieder geval hier is mijn testje van vandaag, 3 dagen voor nod.. Dit is trouwens een sensitest, wil 2de kv 2v5 tot vrijdag bewaren .
Bibi wil je er eens wat druppels water indoen, net zoals je de urine erin doet. Ik twijfel namelijk of het een streep is of dat je test niet goed is doorgelopen. @olifantie mooi hoor! @cato gefeliciteerd @druifje prima test zeg!
Maar das toch mega duidelijk duifje? Hartstikke zwanger hoor! En of het een plakbeeb is of niet veranderen al die testen toch niets aan...
Ik was zeker weten niet zwanger bloedtest gehad ivm vervolg onderzoeken. Ik (en volgens mij velen met mij) vind de kv testen erg veranderd.. en helaas niet in positieve zin. Ik houd t bij de cassettes van Z&K nu. Bij zo'n streepje van Bibi zou ik nog voorzichtig zijn, vind hem niet duidelijk roze.