Zie nu dat je nog 5 dagen voor je nod zit? Dat maakt het extra spannend...hopelijk gaat het goed! Ik duim mee
Ja klopt.. Ik heb op 5 november heel duidelijk mn ei gevoeld en m ook gevonden met een ovutest. Goed ons best gedaan rond die dag. Normaal gesproken had ik mijn ei pas ongeveer rond 9 a 10 november moeten hebben dus hij is vroeg geweest. Zou dat ermee te maken kunnen hebben dat er op deze test al wat te zien is? Lekker met geknepen billen de rest van de week.
Ja dat zou heel goed kunnen! Je zit dan nu op 12/13 dpo, dan kan ie heeel goed gewoon positief zijn! Ik ga je gewoon voorzichtig feliciteren!
Nou jullie verhalen over de predictor heeft me overgehaald om toch ook die andere test te doen die ik had. Niks op te zien helaas.. Ik ga deze week maar eens naar de dokter om te vragen wat een zou kunnen zijn! Heb echt al dagen rare steken (geen ongesteldheidskramp!) zowel links als rechts (eierstokken??) en nu dus zes dagen over tijd.. Begin echt para te worden... Lelijk trouwens dat ze die predictor nog mogen verkopen als ie echt zo onbetrouwbaar is. Zijn nog dure krengen ook!
Hee meiden, ik heb een paar dagen terug een foto geplaatst van een lichte streep en hoopte een paar dagen later een duidelijke test te kunnen showen...nou hier is ie dan hoor!! Bekijk bijlage 361235 Groene testje is een ovu-testje...rechts is de T-lijn Was even benieuwd hoe hij reageerde op HCG hihi
Hallo dames willen jullie bij mij ook even turen naar me twijfel test? ik zit nog wel voor nod, dus nog erg spannend. Gisteren al stiekem een test gedaan rond 5 uur smiddags maar kreeg deze niet op de foto. vandaag weer rond dezelfde tijd had het sochtens te druk.
Dat is al een mooie test 4 dagen voor nod! Streepje stond er binnen afleestijd? Ziet er goed uit in elk geval!
@wishfull zodra het roze doorloopsel weg was zag ik em meteen zitten, was binnen 5 min. weet je dat ik em zelf niet eens zo goed zie op mijn laptop, terwijl op me tel en in het echt zie ik em goed