Ja ongeveer wel. Zal hooguit half uurtje verschil in gezeten hebben. Krijg ze niet beter op de foto, ik zie wel duidelijk dat de strepen roze zijn. Alleen is die van vandaag niet duidelijker dan die van gister. Vandaar dat ik alweer aan het knijpen ben.
Heb j die van vandaag goed laten opdrogen? Morgen zou je gaat van verschil moeten zien tussen de testen. Maaaaaaaar de kruidvat zijn soms niet zo goed meer... Dus met zekerheid is dat niet te zeggen.
Bovenste test is van n uurtje geleden. Begreep al dat ze niet meer echt willen knallen en ook niet altijd meer knap oplopen. Wat een drama dit haha. Ga morgen nog een kv doen en anders wacht ik tot vrijdag of zaterdag met een CB.
Echt? Ook met zo'n vaag lijntje waarvan ik dus denk dat ik de enige dwaas ben die hem ziet. A.s vrijdag moet ik ongesteld worden, dan zou ik mijn ei 10/11 gehad hebben. Nu heb ik mn ei 100% op 5/11 gehad. Maakt dat nog wat uit?? Voel me net een klein kind met al die vragen..
Ik vind de onderste toch iets duidelijker hoor.. "In 85 procent van de zwangerschappen verdubbelt de HCG-waarde zich elke 48 tot 72 uur. In de overige 15 procent is er sprake van een te lage of een te hoge HCG-waarde." Vaag lijntje? Ik vind hem duidelijk positief hoor! Wedden dat de CB zwanger zegt
Ja hoor ik denk van wel Als ji op 5-11 je ei hebt gehad en je cyclus 25 dagen is ben je nu toch al op nod 14 dagen na ei is je nod ... Met hier en daar een dagje extra of Korter ivm lf periode.
bollen, ik denk ook dat je CB al zwanger zegt hoor! vanochtend negatief getest met kv, na 2 dagen tuuuurlijntjes op kv. maar op Z&K vroege test toch weer een vaag lijntje net
Ow ok.. Oeps Nouja, zoveel verschillen ze niet.. Hopelijk is het streepje morgen of overmorgen duidelijker
Hmm laat eens zien. Ik denk toch wel dat je onderhand een duidelijkere test had moeten hebben helaas...
Mijn testen zijn net zo vaag als die van jou haha erg vervelend dus ik wacht nu en doe donderdag weer een test,laat je me weten hoe je vroege test was morgen? Ik merk wel dat mijn borsten veranderen,iets voller en me tepelhoven worden donkerder en groter precies zoals bij me dochter dus zo spannend allemaal! Hoe voel jij je verder?
volgens mij krijg ik m niet op de foto, ga t eens proberen denk ook dat het niks is, anders had er wel al een duidelijker streepje moeten staan, vandaag 11 dpo
beter dan dit bij de witte muur krijg ik m niet op de foto dus ik denk dat ik ook deze maar moet zien als indrooglijntje het is zo'n vaag lijntje + bewerkte foto omdat je dan wat beter ziet dat het ook een roze lijntje is ( uh lijkt? )
Pharilla, dikke knuffel meid. Voor de zwangere dames, gefeliciteerd!! Voor de dames met twijfeltesten duim ik voor mooi duidelijke testen Voor de dames met de ongi, succes voor komende ronde!
Zie m.. maar denk dat het hetzelfde is als bij mij... Had steeds zulke vage lijntjes en uiteindelijk bleken het gewoon indrogers te zijn want ze hadden dan duidelijker moeten worden. Het geeft je hoop he... Blijf hopen dat je over een paar dagen een knaller hebt!