Je maakt zo moeilijk foto's of is deze weer bewerkt? Plaats eens een gewone foto in daglicht als er iets staat zien we dat ook wel
Lijkt zo vaag heb 7 weken geleden een miskraam gehad en nu maak ik mij zo een zorgen ben vorige week bloed gaan laten trekken en mijn hcg was 1035.
Bibi ik zie wel wat. spannend! Heb je geen midstream ? die zijn wat groter dus misschien wat duidelijker
Pfff heb me niet kunnen inhouden tot morgenvroeg.. Test is van sensitest, en ook weer een een heel vaag lijntje erop binnen afleestijd, begin er bijna in te geloven dat ik een vage lijntjes plasser ben Bekijk bijlage 361453
Ja ik zie wel weer iets.... Ik zou toch eens een kruidvat gaan doen Wishfull ik zie het niet eigenlijk
Elsr Gefeliciteerd meid! en Bibi ja hoor ik zie een streep (zelf op me gammele laptop haha) ik hoef me ipad er dus niet bij te pakken . Gefeliciteerd
Klopt het dat die action testen vage lijntjes geven voor NOD? Of zien jullie m uberhaupt niet. Dit is overigens zojuist na 2 sloten vruchtensap dus mn blaas klapte zowat haha.