Hey meiden hierboven mijn testen van zondagochtend,maandagochtend en deze ochtend. Op alledrie een vaag streepje,grrr. Maakt me heel onzeker,ben bang dat ze alledrie vals positief zijn. Waarmee kan ik nu verder testen?
@beertje ik zie het enkel op de laatste foto. @juf ofwel zou ik min 3 dagen wachten ofwel ga je naar de HA om bloed te trekken. Met de bloedtest weet je het zeker. Bij sommige vrouwen verdubbelt het hcg niet om de 2dagen maar pas om de 3 dagen. En niet iedereen heeft dan nog eens evenveel afscheiding in hun urine.
@mamavanjuul mooooooi duidelijk! Gefeliciteerd! @wishful ik denk wel wat te zien hopelijk snel duidelijker! Hieronder ook nog ff mijn testje van vanmorgen blij Heb me net ook aangemeld voor moeders voor moeders
vanochtend weer vage lijntjes. heel vaag. krijg ze niet op de foto dus ik geef het op met testen. wachten op rood. helaas! anders zouden ze na 3 dagen wel donkerder moeten zijn
Wat jammer.. Hopelijk blijft toch je ongi uit en test je nog posi! Vraag me toch af hoe dat zit met al die vage lijntjes, lees het zoveel.. 3 jaar geleden heb ik dat allemaal niet zo ervaren, dat was gewoon wit of een streep..
Ik,zou eens een kruidvat gaan doen. Het is een predictor en echt goed zijn die testen niet, maar ik zie een duidelijk tweede streepje natuurlijk. @wishfull ja meid wederom zo'n gek testje ... Had onderhand toch wel eens duidelijker moeten testen
Jammer ....... Maar zolang er geen bloed is hoop houden. Maar dat je even niet test lijkt me wel verstandig