Plukplon wanneer is/was je NOD? Supermooi rijtje!! Ik zit zeven dagen na NOD nog op t niveau van je eerste/tweede testje...
Succes. Overigens zijn er op de 1e 2 tests in het echt wel lichte streepjes te zien. Balen he zo lang negatief testen na NOD? Sterkte ermee
Gefeliciteerd Plukpon! Mooie testjes Ik heb net gebeld voor een afspraak te maken voor de termijnecho. 6 december
Ik dacht op een van mn tests ook een licht streepje te zien maar alle dames zeiden hier dat t geen betrouwbare test is (predictor). Dus heb die maar als helemaal negatief gerekend!
Wat moet ik hiervan denken...gisteren 19-11 sochtends en savonds getest hele dag last van steken rechts onder gehad maar heel positief lijkt de test niet? Vandaag weer donkerder dan gisteravond dag 17 van mijn cyclus.
Zeker jammer! Maar ook nog steeds geen menstruatie! Ik gok er echt op dat mn eisprong gewoon heel laat was, en mn cyclus dus langer is. Zou niet weten wat t anders zou moeten zijn. En ja dan waarschijnlijk dus ook niet zwanger anders zou die test wel een heel licht streepje geven..
Wat bedoel je, midden in een strip gestopt met de pil? Dan is het niet zo gek ook allemaal.... Misschien moet je eerst eens een keer ongi worden is je lichaam wat in de war en heb je niet eens een ei gehad.