Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 23

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Nee nee ik ben al 3,5 jaar niet meer aan de pil!

2. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Haha anders zou ik t zelf ook wel begrijpen ja:p

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh hahahah dacht al :D maar heb je altijd 28 dagen cyclus .. Want als je dan net na de 14de dag onbeschermde sex hebt gehad is er natuurlijk weer minder kans.

4. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Klopt.. Maarja nu blijkt die cyclus, die normaal 33dagen is, nu al 40 dagen.. Dus dan schuift mn eisprong ook weer op naar later.. En in die tijd is er juist veel geklust.. Klus normaal ook al veel maar dan met condoom:)

5. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Nou hier is ie dan.. Moet er even bij vertellen dat ie wel heel erg roze bleef dus heb er na de vijf minuten een drupje water bijgedaan. Wat een domper..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,9 KB
      Weergaven:
      11
  6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer.......
    Wie weet ben je te vroeg

7. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, Sinnie!!! Nog steeds onduidelijkheid :(

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie niets.. :(

9. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ja wie weet. Ik ga maar eens even proberen me op andere dingen te focussen! Kan toch niks doen nu he.. Heb nu nog 14 testen hahaha dus kan over een dag of twee weer proberen (en weer, en weer en weer;););) )

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nou dan :D

11. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ja ik had even een bulkbestelling geplaatst. Zit in t buitenland. Was 6+6 gratis plus drie gratis dipsticks. Alles bij elkaar olus verzendkosten €17,nogwat. Terwijl ik voor die stomme predictortesten €21 heb betaald (twee stuks).. Maar ideaal dat zwanger&kids ook naar het buitenland verzendt! En nog snel ook, minder dan een week heb ik ze in huis!

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sinnie, ik zie wel wat vaags hoor! Vind hem niet spierwit iig....

13. Liefdesbeebje

18 nov 2013
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Is het normaal om een hoge lh waarde te hebben? Of zou het komen omdat ik pas sinds 2,5 week met de pil ben gestopt dat alles nog van slag is..

14. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Echt Sallie?? Nou misschien wordt t dan toch nog wat.. Afwachten maar.. Maar zelfs als ik nu ongesteld word vind ik t niet erg. Dan heb ik tenminste een duidelijk antwoord:)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja erg veel weet ik er ook niet vanaf maar dat het wel vaker voorkomt als je Pcos hebt. Dan is het ook bijna nutteloos om ovus te gebruiken.

Misschien dat je dit eens aan de vk op het forum hier moet vragen;)

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi allen,

Ik zit vandaag 7dpo, 8 dagen na pregnyl. Ik ben aan het testen om te kijken of de pregnyl uit mijn lijf is. Nu had ik gisteren een bijna negatieve test...met echt een schaduwstreepje.
    Vandaag had ik dus een negatieve test verwacht. Maar hij lijkt juist duidelijker?? Nou denk ik dat ik gek ben, dus zou graag jullie mening willen.
    Ik weet dat het véél te vroeg is om positief te testen, maar het pregnylstreepje zou moeten afnemen....en vandaag is ie toch echt duidelijker. Of zie ik spoken? :):):)

Bijgevoegde bestanden:

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Je had gelijk Lov ;), nacontrole van de operatie in het zkh gehad en er waren kleine tot middelgrote eiblaasjes te zien, over een paar dagen kom ik vast een knaller showen.

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd voor alles nieuwe zwangeren!!

Panter, ik zou het zzo niet weten of je met pregnyl ook schommelingen kunt hebben. Bij mij liep die duidelijk af. Wie weet wel een heel goed teken voor je meid! Ik duim.

Voor de dames die zich aanmelden voor MvM: dank jullie wel!!!!!!!! Door jullie krijg ik weer een kans elke maand.

19. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Thanks, ook de andere dames, ik heb de kv25 gekocht, ga morgen en overmorgen daarmee testen... Blijf het spannend vinden.

20. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Screenshot_2013-11-20-16-36-41.jpg

Meiden, deze is van vanmiddag. Hij is iets donkerder geworden.
    Wat denken jullie, of is de foto te vaag? Ik werk onregelmatig, weet niet of dat invloed kan hebben..
    ben vannacht behoorlijk weeïg geweest en 2x goed over mn nek gegaan. Was voor mij toen ochtend ;).
    Heb weer een paar mooie testen voorbij zien komen!

Deel Deze Pagina