Thanks voor het meekijken, Het is een predictor en zat net op Google en lees ik idd negatieve reacties over de betrouwbaarheid, morgen maar met een cb testen!
Ladies, ook nog maar even langs de kruidvat gegaan voor een 2v5 testje! Na 5 minuten ook een (licht) 2e streepje!
Hoi, Ik ben nieuw op dit forum en al een tijdje bezig zwanger te worden.. Nu ben ik 4 dagen overtijd. Vandaag een test gehaald van predictor. Een gewone normale geen early test ofzo. De uitslag is verwarrend !! Wat is het nou ja of nee. Heb een fotootje .. Dan word t nog onduidelijker maar goed wou is weten wat jullie er van vonden Groetjes Silly
Tja ik zie ook een licht vaag rose lijntje.. Ik ben ermee naar D.A gegaan Ken daar een vrouw die daar werkt zij zei dat t toch echt een dikke lijn moest zijn.. Dacht meteen jij snalt er niks van Lijntje is toch lijntje ? Als ie ingedroogd zou zijn dan is dat 2 de lijntje meestal wit beige achtig die van mijn heeft licht rose kleur !
Tja ik zie ook een licht vaag rose lijntje.. Ik ben ermee naar D.A gegaan Ken daar een vrouw die daar werkt zij zei dat t toch echt een dikke lijn moest zijn.. Dacht meteen jij snapt er niks van Lijntje is toch lijntje ? Als ie ingedroogd zou zijn dan is dat 2 de lijntje meestal wit beige achtig die van mijn heeft licht rose kleur !