Wat denken jullie hiervan? Gisteren getest, zag heel vaag onder de lamp n streepje. vanochtend weer getest om 7u met dichte ogen, zag in 1ste instantie niks maar keek na afleestijd op de test en zag n streepje zonder lamp. Duidelijker dan gisteren. hier foto!
Doe er eens wat druppels water in In hetzelfde gaatje waar je de urine in doet en maar 2-3 druppels, dan gaat het gele weg
hier ben ik weer met mn vage testjes bovenste is net na afleestijd gemaakt, maar geen daglicht dus moest ver inzoomen (action test) en onderste is de foto na ongeveer n uurtje ook een kv test gedaan en daar zie ik in de verste verte een vaag streepje(denk ik) en niets dat lijkt op ongesteld worden. dus ik snap t niet meer
Bovenste is dus de kruidvat he gek streepje idd... Zie m wel maar hij ziet er toch anders uit dan normaal he.... Jeetje je zal wel gek worden hahaha action zie ik niks op
Hier is t helaaa toch fout gegaan. Op naar n nieuwe ronde! Ik zie op je kv test ook niets zebra.. rot he die vage testen!!
Snapt iemand iets van de ovulatietestjes die ik gedaan heb? 1e dag donker, 2e dag bijna niks te zien, 3e dag weer donker, vandaag weer lichter?
Ben ik weer met met mysterieuze streepjes. Deze foto heb ik gemaakt nadat ik er wat water op heb gedaan. Wat denken jullie toch weer een indroger?