Hoop het ook voor je! Maar in principe zou het van zaterdag nu nog klaar kunnen staan daarbinnen En morgenvroeg misschien anders snel.?
Meiden mag ik even jullie advies? Normaal zijn mn testen eerst haast wit, dan lopen mn ovu testen op, dan krijg ik een piek en dan stop ik met testen. 12/13 dagen erna wordt ik ongesteld. Deze ronde heb ik steeds een heel duidelijk 2e streepje, heb naar mijn idee nog geen piek gehad. Dit testje is van vanmorge, is deze in jullie ogen positief? Test is van 123 testen, wordt bij mij nooit echt knal.
uhhm mijn rijtje zal je niet zo blij mee zijn, had eerst deze testen tot die op waren, toen verder met sensitesten die ik nog had liggen en toen die op waren had ik 123 testen weer besteld en ter overbrugging even bij de Action paar ovutesten gehaald..
Hmm. Nee zie echt geen knallers of oplopers... Denk dat je ei nog moet komen. Misschien is het tempen voor jou wat handiger?
Ik had cd 13 en 14 een positieve ovu test, en nu op cd 15 deze prachtige knaller, voor het eerst heb ik de teststreep donkerder dan de controle streep!! Whaaaa
Ja wist niet dat ik dat kon!! hihihi verbaast ervan! We hebben vrijdagavond, en zondag morgen geknuffeld, zal dat genoeg zijn, ik weet niet of ik ml nog zover kan krijgen om vanavond nog een x weer te knuffelen..
ik meen ook vaag iets te zien.... maar heb zowel positieve als negatieve ervaring met tuurstreepjes, dus spannend!
Zooo trots op mn lijf, ik zal hierna niet meer spammen, maar ik kan wel janken, Hoe stom, en dat alleen om een posi ovu test?! Vers van de pers: