Na mn onzeker berichtje (ik heb zo geen vertrouwen meer in mn lichaam!) van gister had ik vandaag deze test; teststreepje kwam eerder dan co streepje!
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere dames!! En voor de dames met een positieve ovu test: doe jullie best!!!
Dames, Bijgaand mijn rijtje ovu testen. Je zou toch denken dat de laatste van zonet ook positief is, maar CB digital die ik ter controle doe op mijn 2/3 belangrijkste dagen zegt negatief. Gisteren overigens wel positief. Wat denken jullie?
Ach, ik testte toen ook bijna dagelijks.. Tegenwoordig kosten die testjes geen drol. Morgen zit Smnee op 11dpo dus zo raar is dat niet om te testen..
Het is wel lastig. Zou ook wel alle dagen testen, ook al kosten de testen niet veel als je alle dagen test kan je er toch al wat broden mee kopen. Smnee ging niet testen voor 13dpo. Straks wordt ze nog test verslaafd door jullie.
Mijn broden kosten iets meer dan die paar testen hoor. Ben oud en wijs genoeg om het in te schatten. Daarbij heb ik al genoeg nod's gehad de afgelopen tijd Ik snap dat je het goed bedoeld hoor.. Maar ik ben het wachten zat. Ik twijfel ng over morgen, heb nog 1 dipstick en twee testen van Etos.