hoi allemaal, na anderhalf jaar meelezen en proberen wil ik nu toch ook een berichtje en foto plaatsen.. krijg de zw test niet goed op de foto maar ik zie een licht streepje en dat verscheen na 1 min.
Krijg um niet duidelijker op de foto maar het streepje is nog wel wat duidelijker geworden.. ik durf het echt niet te geloven.. na 18 maanden proberen en volgens de artsen is/was de kans kleiner dan 1%. morgenochtend ga ik weer een test doen hopelijk is die dan nog duidelijker.
Hoeft niet duidelijker te zijn he dat je het even weet. Ik zie wel wat en ben benieuwd naar je test morgen.
Wat denken jullie? Vl komt straks thuis. Kan ik hem al een heel klein beetje voorbereiden op eventueel goed nieuws? 't is een echte super super tuurtest.......
hetzelfde. elke ochtend een vaag in de verte lijntje ( volgens mij ben ik een ster in tuurstreepjes plassen ) maar verder totaal niet. geen krampen oid wat kan betekenen dat ik ongesteld word maar ook weinig ''symptomen'' van eventuele zwangerschap
ik lijk wel wat te zien over 2 dagen weer denk dat hij dan nogmeer positief is voorzichtig gefeliciteerd
Hallo dames, Kan iemand mij helpen bij deze test? Is de 'uiterst gevoelige' van Zwanger&Kids. Weet niet precies wanneer mn NOD is maar eisprong was 14-11...