Vorige week Action ovulatie testen mee genomen en begonnen. Dit is mn eerste cyclus na het stoppen met de pil en ook de eerste keer deze testen. Deze lijkt aardig normaal te verlopen Ik schatte mijn cyclus zo'n 28-30 dagen (op basis van 5 jaar geleden). Maar goed, ik had dus ergens gelezen dat je met action testen niet altijd hele donkere testen zou krijgen. Dus op de 24e dacht ik eigenlijk al dat deze positief zouden zijn. Nu zie ik toch duidelijk dat de 26e het donkerste is en hij vandaag weer is afgenomen. Is mijn ei nou gister geweest of vandaag nog? Gratis Foto Uploaden
Na mijn post van gisteren heb ik vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan met ochtendurine. 14-11 was mn eisprong. Streep zag ik na ongeveer 5 minuten. Vriend gaat dadelijk de bekende Kruidvattesten halen. Deze test is van Zwanger en Kids... Wat zeggen jullie? Ik vind wel eng want ik had altijd het idee dat die veel duidelijker zou zijn...
Ik had op 14-11 een super duidelijke ovutest en dezelfde avond mn eisprong nog. Had last van ovupijn. Maar ze zeggen altijd na positief testen binnen 48 uur! zie mijn positieve ovutest op 14 -11
Thanks! Kunnen jullie mij ook uitleggen waar DPO voor staat? NOD ken ik nog wel van mijn vorige zwangerschappen maar deze ken ik nog niet
heel duidelijk gefeliciteerd!!! mijne was niet eens zo duidelijk toen ik de cb met indicator deed en toch zwanger 1-2 dus ik zeg doen
Hihi ja klopt hoor normaal is 14 dagen na pregnyl te testen maar ben nogal een test/control freak haha. Deed elke dag een om te kijken of ze lichter werden lijken ze juist wat donkerder te worden bedankt voor je reactie en het mee willen kijken
Ja dat, je lekker wilt testen snap ik wel natuurlijk Maar omdat je al zo vroeg test is het dan wel verantwoord zeg maar, zegt het wel iets. Kan het niet oplopen en weer aflopen?