hihi dank je wel lieverd ik ben super blij 11dec eerste 3 afspraken bij de gynaecoloog hoe is het met jou en je gezin?
Ik mag eindelijk weer meedoen met een foto! Helaas niet de meest scherpe foto.. Bekijk bijlage 362927
Gefeliciteerd zwangere dames! Ik heb nog even zitten twijfelen of ik nog een cb test zou doen. Aan de ene kant wil je die bevestiging dat er gewoon ZWANGER staat maar aan de andere kant kun je jezelf ook gek maken met steeds te testen. Denk dat ik het maar bij de kv test laat! Kan het nog steeds niet geloven en heb echt de angst dat t mis gaat. Veel meer dan bij mn vorige zwangerschappen. Maar denk dat iedere vrouw dat wel heeft de eerste periode. Met hoeveel weken kregen jullie de eerste echo? Bij de 2e kreeg k m al met 7 weken omdat ik daarvoor een mk heb gehad.
Hoi testende dames. Ik heb vanmiddag om 15.15 een ovutest gedaan en nu om 21.15 weer. Test vanmiddag was lichter als controlestreep en nu nog lichter. Gisteravond hebben wij een fijne afsluiting van de avond gehad, hahaha. Enig idee of we dan nog op tijd waren? Heb nu nog wel rekbaar slijm. Gister veel (gelig) slijm.
1 dag na nod..streepje stond er binnen 5 minuten maar werd pas geleidelijk donkerder. Wat vinden jullie?
Ik denk zwanger, gooi er een clearblue digital tegenaan zal ik zeggen! Jij kwam vorige week toch met je pregnyl testjes? Had je toch goed gezien dat het niet afnam
Ja vorige week pregnyltesten. Maar afgelopen 4 dagen wel nega getest. Dit is nieuw hcg...áls de test niet vals is. Ben er zoooo bang voor. Schijt in mn broek nu haha