Okee dank! Pff ik heb al die tijd gedacht dat mijn eisprong precies 14 dagen na mijn menstruatie was. Dit blijkt 16 dagen te zijn, sinds ik met ovutesten ben begonnen (heb in het begin ook eens gebruikt om mijn cyclus te bepalen, maar verkeerd afgelezen) hoe dom kun je zijn! En nu maar hopen dat we rond Kerst een leuke boodschap hebben voor de familie.
@lov23 ik heb een cyclus van 32 dagen. Ben altijd best beroerd rond mijn ei... Veel buikpijn en ik dacht altijd dat dat het moment was... Niet helemaal dus. Vrouwenlichaam pfff!!!!!
Ei is over het algemeen 14 dagen vóór je menstruatie begint... Dus in jouw geval 32-14 = dag 18! Denk zelf dat je 26/11 je LH-piek had en dus in de 48u erna je ei... Succes! En wat veel mooie positieve testen weer! Gefeliciteerd meiden!
hallo meiden, na een poos prutsen heeft m'n vriend een foto van de test van vanochtend in mn fotoalbum weten te plaatsen... zien jullie er iets op? ik zit nu op 12dpo... heb eerlijk gezegd weinig hoop, zelfs als we ons dit niet inbeelden is de kans dat het "gewoon" weer misgaat wel vrij groot.
Ik denk wel iets te zien hoor!! En hij lijkt ook roze, dus geen indroger denk ik! Waarom is die kans dat het misgaat groot?? Ik hoop het niet voor je hoor. *Duimduim
dank je wel, ben al blij om te horen dat ik in ieder geval niet de enige ben die "iets" ziet... wacht nog even af, zonder teveel te hopen. na vier vroege miskramen vind ik twijfeltesten eigenlijk alleen maar extra beangstigend. en dan ook nog voor nod testen, dom eigenlijk...
Mireille, ik zie hem ook. Heel licht..maar hij staat er. Mijn testjes...die begonnen de 23ste ook bijna niet zichtbaar en vanmorgen was het ineens duidelijker. Ik duim!!
dank je wel... en dit is een foto van een minuut of tien nadat ik de test had gedaan. het "streepje" was wel al binnen vijf minuten zichtbaar en inderdaad niet grijzig maar "in kleur". risico dat het misgaat is vanwege onze voorgeschiedenis, met vier vroege miskramen.
He gatver...... Positief blijven hoor! Hopelijk wordt dit gewoon een super mooie test en gaat het allemaal goed
ik ben echt niet de enige die iets ziet! had eerlijk gezegd gedacht en verwacht dat ik te horen zou krijgen dat ik het me inbeeld, zeker omdat ik regelmatig lees dat "streepjes" zich zo slecht laten fotograferen... ik hoop nog niet, eerst maar eens een duidelijke test en geen bloed. maar dank je wel! en gefeliciteerd met je zwangerschap!! zie dat jullie al een hele lange weg achter de rug hebben...
Ja hier ook 5 miskramen, de meeste voor de 7 weken. Dus snap je gevoelens heel goed omtrent de angst dat het mis gaat. Ik durf het zelf nog niet te geloven....gisteren test nog negatief...met heel veel fantasie een lichte schaduw te zien en vanmorgen binnen de 10 min een roze lijn. Ben ook gewoon zo bangd at de test vals is...omdat ik niet durf te geloven dat het weer zo is. Eng is het, zeker na zoveel miskramen. Want waarom zou het deze keer wel goed gaan? Maar de kans dat het goed gaat is nog altijd groter dan de kans dat het weer misgaat volgens mijn gyn. Ik hoop dat je test duidelijker word!!!
precies dat inderdaad. waarom zou het deze keer wel goed gaan. je gynaecoloog maakt een goed punt, heb je daar steun aan? jeetje vijf miskramen... erg veel. hier waren ze allemaal nog voor de vijf weken zelfs. heel vroeg maar toch heel verdrietig. ik ga morgen gewoon weer testen. heb er nog genoeg.
Hier mn test van vanmorgen, hij is nu droog. Ik ben zo bang dat het een valse test is...iemand dat ooit gehad? Kan dit een indroger zijn? Stond er binnen 5 minuten heel licht en werd in de 10 minuten erna donkerder. Ik word echt gek van de zenuwen en ben zooo bang dat het een valse test is...