Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 23

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardje83

Paardje83 Lid

28 nov 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werkt die streepjestest van de kruidvat beter? Ik heb nu duurdere (2 voor 9,95), had die andere niet gezien.

Denk dat ik nu nog maar even snel naar het kruidvat ga, twijfel echt zo!! Ik durf het gewoon niet te geloven met zo'n vaag streepje. We zijn al best lang bezig..

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet het niet zeker maar volgens mij is die iets gevoeliger ;)

Je hebt 2 varianten idd... Die wat ik bedoel zijn per 2 stuks verpakt voor zo'n 5-6 euro. Het is een lichtblauw doosje tegenwoordig meen ik.

3. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    dank je wel:)

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.127
    294
    83
    Ik zie ook een plusje. Al is het heel licht. Die van mij was echt omo wit toen ik niet zwanger was.

5. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

paardje83, lijkt mij positief hoor!

ik heb miskramen gehad in maart, april, juni en september en geen één keer heeft mijn cyclus raar gedaan? lijkt mij sterk maar anderzijds sluit ik niks uit natuurlijk... heb ook weleens gelezen dat een eitje na de eisprong en bevruchting op "pauze" kan gaan, soms wel een paar dagen lang?? weet jij daar iets van? je bent wel echt stellig dat er een streep staat he. pfff ik durf haast niet te hopen. nee wacht, ik durf écht niet te hopen. hoop leidt tot teleurstelling. gewoon afwachten. eerst wil ik een dikke vette roze streep op de test zien en vooral géén roze of rood op het toilet. kwaaltjes zijn er wel weer in overvloed overigens. maar ja ook daar valt geen peil meer op te trekken want de post-ovulatiekwaaltjes zijn niet te onderscheiden van zwangerschapskwaaltjes... grrrrr ik haat onzekerheid.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dat heet diapauze...google maar eens

7. Mireille74

dank je! ga ik doen!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan ook natuurlijk dat jij daar geen last van hebt;)

Ja dat lees ik ook wel eens. Maar daar zou ik eens een topic over openen misschien? Dan krijg je misschien een hoop reacties van anderen;)

Ja ik zie idd echt een streepje:D ik hoop voor je dat deze nu mooi duidelijker gaan worden en je een mooie echo krijgt!

Iig heel veel succes!

9. Mireille74

ik heb voor mezelf besloten dat ik de test van vandaag als niet gedaan beschouw, puur omdat ik morgenochtend niet wat wil "verwachten" te zien. wil met een frisse blik kijken zeg maar. heb gegoogeld en het klinkt best logisch. hou het gewoon in m'n achterhoofd, ga me er niet aan opbinden. vroeg naar bed vanavond (ben werkelijk oververmoeid bah) dan is het snel morgenochtend.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik wens je voor morgen heeeeeeel veel succes!

11. Mireille74

dank je wel!

12. Paardje83

Paardje83 Lid

28 nov 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net de blauwe pakjes opgehaald bij de kruidvat! Ik heb er maar wat extra meegenomen, ga ik het toch vanavond ook maar proberen.
    Tot nu toe had ik al moeite om er niet teveel mee bezig te zijn, maar denk dat ik vannacht helemaal slecht ga slapen.

Mireille sterkte! Ik leef met je mee:)

13. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Wat denken jullie wat dit kan zijn?
    Dacht doe even een ovu testje omdat ik steeds steken doen under heb:)
    Maar ben net 5 dagen geleden ongesteld geworden?!:(:(

14. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Amai cyclus dag 5 en al een posi-ovutest. Je menstruatie was net hetzelfde als de keer er voor?

15. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ja eigenlijk wel..Net zwtest gedaan maar die is negatief :(
    Snap er echt helemaal niks van!:(

16. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    zou nog even blijven doortesten. Miss springt het eitje nog niet

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is gek bibi....

18. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ja heel vreemd !!:(
    Terwijl hij 10 november ook al knal was en nu net me menstruatie zo goed als achter de rug heb zeg maar haha!

19. Paardje83

Paardje83 Lid

28 nov 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die 2e wordt het nog niet veel duidelijker van... :(:(
    Lees ook reacties op een andere site van vrouwen die ook zo'n vaag streepje hebben met die kruidvat-test en die niet zwanger bleken te zijn:(

Bijgevoegde bestanden:

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Paardje, die is positief hoor :)!

Deel Deze Pagina