@GewoonAn, wat erg van je mk.. Sterkte ermee.. Ik heb dezelfde ovutesten gebruikt en hij kan zeker nog donkerder! Succes
ik heb mijn piek al gehad..mijn vraag stond stukje terug al. of mijn piek nu over is aangezien ik weer een lichte test heb vandaag. hij is heel erg donker misschien op de foto wat minder. en dit moet hem wel zijn want mijn NOD komt er ook bijna aan. en hij was al later dan ik dacht
Je lichtere zit er ook bij? Vindt ze allemaal donker eigenlijk.... @gewoon an zou ik ook doen als je test donkerder wordt 2x per dag testen En idd sterkte nog van je mk
mk? en ja de lichtere is van vandaag.. daarom heb ik gisteren 2 x gedaan want hij werd ineens donker..vandaar dus denk dat ik mijn knaller gisteren heb gehad en een snelle ei heb gehad gok in dan maar
Was bedoeld voor gewoonan staat @ voor namelijk. Maar die lichtere staat op de foto? Ik zie die niet.... Maar als je gister duidelijk een knaller had was toen idd je piek. Dat je test vandaag lichter is is helemaal normaal Waar zit je in je cyclus?
Ach doos ik kijk verkeerd zat bj de c streep te kijken en niet de t streep hahahaha.. Ja die van 30 is idd je knaller.... In de avond denk ik he? Nou dan is je ei misschien al geweest of nu ... Dus zeker nog gezellig maken
sorry niet gezien ik dacht al.. ik zit nu op dag 21.. dus denk wel late eisprong. maarja test voor de eerste keer pas dus misschien heb ik dit altijd wel
Hmmm dat is gek. Dan is je cyclus misschien nu gewoon langer Moet wel want anders is je lf periode echt te kort.
maar mijn eisprong is dus nu al wel geweest toch? anders moet ik nu toch weer een donkere streep hebben