Waarom? IK denk dat je je even moet inlezen hoe het precies werk met lh piek enz.. Of een topic openen. Je piek was gister en vanaf dan springt je ei binnen 48 uur. Het is niet zo dat je van een test precies kan aflezen wanneer precies je ei is gesprongen
Hij knalt altijd op de dag van je LH-piek, niet op je eisprong... Die komt namelijk binnen 48u na je LH-piek. Even googlen op LH-piek bij afbeeldingen, dan zie je mooie grafiekjes en maakt het wat overzichtelijker! Over het algemeen zit je NOD dan 14 dagen na je LH-piek (dus je positieve ovulatietest)... Hier helaas ervaringsdeskundige met die testen, maar uiteindelijk wel met het gewenste resultaat! De tweede van links lijkt me je knaller!
Feli nieuwe zwangeren Dan zal ik m'n ovu's van vandaag ook maar even showen!! Bekijk bijlage 363594 Knal of niet?
Oh ja zou nog even update plaatsen. Sensitest mdstream was negatief, na kwartier grijs pennestreepje.ging weg met water, dus duidelijk indroger.
Hallo meiden, net weer een ovu gedaan!! Welke moet ik als knaller gaan zien? Boven gisteren, onder net: Bekijk bijlage 363654 Dank voor het meekijken!!
De bovenste is positief...worden de streepjes vaker zo langzaam lichter (de onderste is van vanmorgen)