Ja vond het ook al zo rustig, hopelijk kom ik over 2 weken mooie zwangerschapstest showen, we hebben iig ons best gedaan
Ik zie ook een streepje op de bovenste. Ik heb er geen verstand van verder, maar morgen of overmorgen weer een testje doen?
Ja he heb er verder ook niet zoveel verstand van , dus dacht gooi em er hier op . Misschien iemand met ervaring die mij iets kan vertellen. Denk overmorgen weer testen als ik dat vol hou zolang wachten hihihi
Werd 31 oktober ong . Meestal tussen de 28 en 31 dagen duurt me cyclus. Heb alle symptomen maar ja dat zegt niks natuurlijk
Ja ik zie wel een streepje op je bovenste I zou eens een kruidvat test doen, en dan die van 2 voor 5 euro
Daar zag ik vanochtend niks op ! Dus ik wacht nog wel paar dagen anders . Word je toch gek van hahaha
Hmmm die is toch erg gevoelig.... Dan ben ik er bang voor dat je test vals positief is. Die dipstick kun je ook even in wat water houden en dan gaat het gele weg
Ja soms lopen testjes niet mooi door en dan krijg je zo'n vals streepje. Maar je bent ook nog niet ongi dus wie weet. Idd over een paar daagjes nog eens testen
Nee idd al 3 dagen overtijd overal aderen snachts krampen in benen en liezen . Misselijkheid en opgeblazen ondebuik . Big boobbies hahaha
Ja pas op een vrouwenlichaam kan je goed voor de gek houden Het zijn een hoop kwaaltjes en een negatieve test dus blijf nuchter. Maar wie weet kom je binnen een paar dagen met een mooie test Hoe lang ben je nu bezig met zwanger worden..?
Willen jullie ook even naar mijn testje kijken? Vanavond getest op 11 of 12 dpo http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=363941&stc=1&d=1386095967