Hoi! Ik heb een test gedaan 4 dagen voor nod. In het echt denk ik iets te zien en ook op de foto op mijn telefoon zie ik iets. Nu zie ik echter dat op de computer er niets te zien is. Toch post ik de foto, misschien ziet iemand toch iets?
Ik zie ook wel iets inderdaad!! Had ik ook 4dagen voor nod. Maar sinds vandaag pas een echte streep, zie hierboven!! Houd moed en test over 2dagen nog eens. Heb je deze test net gedaan?
ja, een half uurtje geleden ofzo. Bij 2 minuten stond er nog niets, maar 2 minuten later zag ik opeens wat. Wel heb ik daarna een z&k test gedaan en daar denk ik dan weer niets op te zien!
@ Corine, zo die is duidelijk zeg, van harte gefeliciteerd!!!! @ Charlie, ik zie vaag een streepje hoor, spannend!! @ Proudmom, nog getest vanochtend?
@corine: je banner zegt dat je over 3 dagen mag testen. Dus jij had gisteren dan een onduidelijke test en vandaag duidelijker?
Ja klopt charlie11!! Mijn nod is zaterdag, dus vandaag 2dagen voor nod!! 3 en 4dagen voor nod een tuursteepje.
Wie kan me alsjeblieft duidelijkheid geven?? Ik kan helaas alleen slechte foto's maken met mijn iPod..
Beste ooit Corine!!! Alle andere cadeau's kunnen me gestolen worden! Dankjewel meiden, al dringt het nog niet tot me door..