heel lich heeelheeeel licht streepje . Een week overtijd dindag bloed prikken en woensdag uitslag wat denken jullie . Ps net boven me schaambeen voel ik en harde verdikking wat zou dat kunnen betekenen!!
las het verkeerd! @bertine als die van jou idd een action test is dan zou het best eens kunnen dat je gewoon zwanger bent Ik heb ook met een actiontest getest op dag van nod en die was hartstikke wit.... en de kruidvat test kan je hierboven zien Action is niet zo gevoelig
Ja action ja . Ik geeft voorlopig ff tot woensdag geen geld meer uit aan testen aangezien ik dinsdag toch georikt word. Woensdag de uitslag tegelijk met dat van een groter huis dus hoop op dubbel feest
Dan is het gek hoor... Je streel zal duidelijker moeten worden natuurlijk. Ik vindt je streep te licht en kan zomaar een valse test zijn. Misschien eens een kruidvat doen
Dank jewel Babyboom! Jij ook gefeliciteerd...wat leuk een nakomertje!! Ben er zelf ook 1...11 jaar tussen mn zus en mij...echt gezellig!! Kreeg daarna nog 2 zusjes haha... Groetjes
Ik wacht de op de bloeduitslag woensdag anders maak ik mezelf helemaal gek joh. enne gefeliciteerd he .
Action heeft voorgedrukte streepjes en is ontzettend vaak "vals" positief. Ik zou gewoon een kruidvat doen want die zou dan duidelijker zijn als je action wel klopt. Als je het tenminste zeker wilt weten.