Ok komt ie, vandaag is mijn nod, van de week al snel oplopende strepen op de testjes, maar dit maakt het zoveel werkelijker! Ben hyper en ook een beetje bang ivm eerdere miskraam, maar we zijn zo blij dat ons lieve mannetje als het goed is in juli een broertje of zusje gaat krijgen!
Hooverphonic, gefeliciteerd meid!! Zag al 'zwanger' boven je banner met datum van vandaag, geniet van de zwangerschap!
Druifje en Hooverphonic van harte!! Duidelijke testen dames? nog meer testers? Mams1 nog getest? Vast wel ben benieuwd wie je bent helaas zag ik je streepjes niet tot nog toe .... Misschien als je je testen eens onder elkaar legt dat we toch verschil kunnen zien?
hallo,heb nog 2 testen van een vriendin gehad(zelfde vriendin als van de week)ze zegt zelf iets te zien ik zelf twijfel.kunnen jullie mee kijken.hoe kan je hem in negatief zetten.alvast bedankt voor het mee kijken
Action test geeft soms inderdaad Vals positief, Toevallig heb ik het van de week zelf meegemaakt, action test licht positief, kv test met zelfde urine omo wit, terwijl de kv toch echt gevoeliger is dan de Action test. Als je de action test een dag bewaard dan zie je ook dat de dag erna het streepje gewoon grijs geworden is, echt een indroger dus.
Bekijk bijlage 356840 Vanmorgen een sensitest gedaan, nog 3 dagen tot nod.. Heb er niet meer zo'n vertrouwen in..
ik zie niets(ben slecht in turen), maar niet iedereen maakt even snel hcg aan, sommige hebben pas een posi test na NOD.
Ik weet dat het per persoon verschilt hoe snel je positief test, maar kan het ook per zwangerschap verschillen? Bij de eerste testte ik 5 dagen voor nod licht positief en streepje werd steeds domkerder, op nod een knaltest. Wil dat zeggen dat het nuweer zo gaat of kan het bij een tweede zwangerschap weer helemaal anders zijn, dat je bijv pas een week na nod licht positief test?
Verschilt ook per zwangerschap. Bij dochterlief testte ik op 11DPO positief en bij mijn vorige zwangerschap (helaas MA bij 8 weken) pas op 16 DPO positief.
Wat een mooie duidelijke testen allemaal!! Begin nu erg te denken dat het bij mij dan toch niet goed zit. Vanmorgen een kV gedaan en zie wel een streepje maar echt duidelijk dat niet. Een erg onzeker meisje