Vind ik nog beetje vroeg voor..... Eerst zondag nog een kruitvat test doen en dan dinsdag of woensdag de cb test. Eerst manlief vanavond mijn test laten zien, ben benieuwd hoe ie reageert. Normaal gesproken is hij nooit zo onder de indruk van lichte streepjes, bij hem moeten ze eerst knallen
Gefeliciteerd dames met de positieve test Ook ik heb een duidelijke test van vanmorgen clearbleu en kruidvat
Ik heb weer een tuurtestje voor jullie. Het is wederom geen test van mij hoor. Wegens een zeer onregelmatige cyclus heeft ze echt geen flauw idee van waar ze in haar cyclus zit.
Meiden, even jullie hulp graag. Dit zijn mijn testen 3 ochtenden op rij. 12e en 13e geconcentreerde urine, maar vanochtend (14e) hele lichten urine. Veel thee op gisteravond, laat naar bed. Zijn dit excuses die ik verzin, of kan het echt zoveel schelen qua hoe donker de test wordt. En zijn de Action testen consistent in hoe donker ze worden? Met andere worden, moet ik me erge zorgen maken? Ik heb voor de zwangerschap van mijn zoontje een miskraam gehad, en op de een of andere vreemde manier ga ik er nu vanuit dat deze zwangerschap ook zo zal eindigen. Kan denk ik gewoon nog niet geloven dat het de 1e ronde meteen raak is. Iemand ervaring met lichter test en de volgenden dagen weer donkerder?
Ja hoor ik alleen bij mij was het kv. In mijn album staat een testrijstje 2e test was een stuk donkerder volgnde ochtend weer lichter. Ik teste in de middag zowiezo donkerder. Anders haal je eens een kv 2 v 5 euro
Zie niets, maar kan hem ook niet beoordelen zo. Want staat in het negatief, maar hoe ziet de test er in het echt uit? Opgedroogd of binnen afleestijd?
Dit heb ik vanmorgen precies het zelde. Alleen is mijn eerste action test gedaan met middagurine en de test vandaag met ochtend urine en heb inderdaad gisterenavond veeeeeel gedronken omdat ik zo ene dorst heb. Pfffff Naakt me ook onzeker nu hoor,,vooral omdat ik ook last heb van menstruatie krampjes. Of maak ik mezelf nu gek? Bovenste met middag urine. Onderste van vanmorgen.
Goede morgen, Zijn hier meiden die met mij mee willen kijken. Zit al dagen in spanning. Heb al meerdere malen getest afgelopen week. 1e test dinsdag (11dgn na terugplaatsing cryo) test negatief maar uren daarna toch licht positief. 2e test donderdag (13dgn) test na 15min licht positief en word na uren iets donkerder. 3e test zaterdag (15dgn) test word wederom pas na 15min heel licht positief maar word daarna gauw donkerder. Foto's van de 2e en 3e test heb ik in mijn fotoalbum staan bij 15min en na 1 a 2uur. Ik word hier heel erg onzeker van en baal enorm dat het de testen de eerste 10min duidelijk omo wit blijven terwijl de test toch resultaat na 5min moet geven. Heeft iemand hier ervaring mee ik weet het niet meer. Morgen wil ik test van ander merk doen bijv CB met weken indicatie.
De kv testen worden inderdaad pas donkerder buiten de aflees tijd..vind het zelf ook erg irritant. Maar je testen zijn duidelijk en knal hoor,gefeliciteerd!
Mijn testen waren echt wit toen ik niet zwanger bleek te zijn. Kan me haast niet voorstellen dat ze negatief zijn.....bij 1tje zou je kunnen denken kay... Maar bij alle 3? Ik kan het me niet voorstellen! Waarom morgen een cb?
Ik ben nog niet overtuigd. Ik blijf me zorgen maken dat het streepje niet gelijk verschijnt. Op de CB staat wel of niet zwanger. Misschien ben ik dan wat geruster. Echt zenuwslopend dit zeg..
Miekiej88 de testen worden inderdaad laat positief.. Maar je bent zeker weten zwanger.. anders eet ik mn schoenen op (hihihihi) Gefeliciteerd meis, geloof t maar! X Joyce
Ik heb even i n je album gekeken en jouw test is een knaltest. Overduidelijk positief! Gefeliciteerd!