. Waar ik van baal en niet snap zijn dat de klachten maar blijven heb nu ook het zuur en ben doodop . Waarom gaat dit niet weg als ik niet zwanger ben
Bedoel je je testen van begin december? Ik heb even terug gekeken maar ik zie daar geen streepjes op. Ik vind die van Lilla toch wel positief.. Ik zou eens met kruidvat 2v5 testen.
Gefeliciteerd!! @bertine als je het over jezelf wilt hebben kun je beter even een topic openen deze is voor zwschaps en ovu testen.
Ja... Vanmorgen dacht ik eerst, hij blijft omowit. Vraag me ook echt af of ze oplopen.. Heb ze in mijn forum staan..
wauw helemaal verbaasd maar neem aan dat het positief is? Ik ben 2 weken terug wel ongi geweest maar me gevoel bleef zeggen doe gewoon een test en dat heb ik dus gisterenavond gedaan, 2 weken na mijn Nod.
Dit heb ik ook met een Action test gehad. Een week na mijn NOD, gewoon ongi geweest en positief getest. Ik zou even een CB digitale test proberen, geeft die "zwanger" aan dan ff de huisarts bellen voor een echo of bloedtest. Het kan zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad of dat het innestelingsbloed was. Bij mij was het helaas het eerste.