Hey meiden hier een test van een vriendin van mij. Ze zegt dat ze het 2e vage streepje met 10 min zag eerder niet. Het is een kleine foto en ik twijfel of ik wat zie dus heb haar beloofd de foto hier ff te plaatsen Ze denk 6 of 5 dagen voor nod te zitten. Bedankt voor het kijken! Het is een kv test
Bibi zoals altijd het kan twee kanten op of je hcg is al zo hoog dat de testen minder gaan uitvallen. Of het zit niet goed en je hcg is aan het afnemen Zolang je niet gaat vloeien en kramp krijgt zou ik van het positief proberen uit te gaan
@Bibi ik zou er eerlijk gezegd ook niet meer op durven te hopen.. hcg dat zo hoog wordt dat je testen lichter worden hoor ik vaker 'rondzingen' maar geen idee of dat kan.. heb zelf alleen maar slechte ervaring met zo'n licht(er wordend) streepje..
Ben al zo misselijk ( kokhalzend ) dat had ik met de eerste nog niet zo erg daar begon de misselijkheid pas vanaf precies 6 weken. Ja ik moet het afwachten zit niks anders op. Tot nu toe geen rood of krampen gehad, wel steekjes in de buik en liezen. Dat gevoel herken ik nog me vorige zwangerschap dus dat is wel normaal tot nu toe. Zit te denken aan een CB test met week indicator maja schiet ik denk ik ook niks mee op
Ben je niet gewoon minder ver dan je denkt? Of heb je ovu test gedaan dat je weet wanneer ei? Lijkt me erg frustrerend, maar laten we niet gelijk van het ergste uitgaan Knuf!
Kreeg net weer een mail van haar hoe de test er uit ziet nu hij is opgedroogd. Wat denken jullie? maakt ze kans?
Het zal leuk zijn voor haar! Bedankt voor het kijken ook namens haar. Nog meer damens die wat zien? Ik hou jullie op de hoogte!