Hier m'n rijtje, ik maakte me maandag al zorgen ik vond hem al niet echt duidelijker geworden. Ik snap jullie opbeurende berichten maar ik ben onderhand ervaringsdeskundige hierin, dit is echt niet goed. Vanmiddag nog een sensitest dipstick ter uitsluiting
Kan t niet zo zijn dat jij je hcg heel langzaam aanmaakt? Je digitale was toch positief? Kan me voorstellen dat dit behoorlijk frusterend moet zijn!
Ik zie bij beide ook niks meiden, Sorry! Hier is hij na 5 min ook nog omo. Ben er bijna van overtuigd dat het raak is, voel zo veel... Maarja, het is nu 9 dpo, er is nog kans. Ben straks toch in action, denk dat ik daar ook nog maar testje meeneem...
R58 sterkte. Ik hoop dat het toch nog goed komt. Mss dat jouw HCG maar langzaam stijgt. Maar ik begrijp je ongerustheid. Ik ben ook nergens meer gerust op na mijn miskraam, maar als dan je testen lichter lijken te worden zou ik het ook sterk hebben. Veel sterkte
Toch even mijn oplopende lijstje. Was afgelopen weekend een beetje bezorgd, hij leek lichter te worden. Nu 3 dagen niet getest en vandaag een mooie donkere Action test. Vr/za nog één keer een kv test doen en dan hou ik op En ga ik MvM en de vk bellen.
Nee maak niet langzaam hcg aan, testte 4 dagen voor nod al vrij duidelijk! Bij alle zwangerschappen had ik na nod echt een mooie test. Nee dit wordt m'n 4e miskraam, ik weet helaas hoe dit afloopt. Toch hou ik natuurlijk stiekem hoop op een mooie sensitest vanmiddag, maar vrees het ergste