Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 23

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mooi rijtje hoor Saartje! :). Gefeliciteerd!

Ja ik zie hier bijna meer goed gelukte action testen dan kv. Die lijken idd echt minder goed dan voorheen...

2. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ziet er goed uit

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Balen, sterkte. Duim voor je voor toch een goede test vandaag (ben ook iemand van hoop houden ;))

4. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Hier was het niks. Vanmorgen nog een Mat Care gedaan. Niks te zien. Weet ook niet precies wanneer mijn nod is. Vorige maand vroege miskraam gehad. Daarna al wel negatieve yest gehaf. Week na begin bloeding.
    R85 wat balen!! Veel sterkte meid!!
    Wishful. Ik zie iets na goed turen. Net als bij die van mij gisteren ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@r85 ik zie het idd....

@wish ik twijfel...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Beetje onduidelijk om goed te kunnen turen... Ik twijfel

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben ik het niet mee eens.,, ik vindt de action echt helemaal niks.

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lov, wat 's volgens jou het verschil dan?! Ben ik wel benieuwd naar...

Ik voeg nog even foto van kv toe, ga toch weer twijfelen. Zie ze vliegen denk ;).

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Action geeft bijna standaard indrogers en is helemaal niet gevoelig.

Kruidvat is naar mijn mening negatief als je niet zwanger bent...en positief als je wel zwanger bent. Gevoelig en betrouwbaar.

Alleen is het wel zo dat de kruidvat slechter is geworden dan vroeger dat wel ;)
    Soms zit er een test tussen die opeens minder gevoelig is...dat zie je vaak in rijtjes;)
    Maar ik persoonlijk heb nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was.

10. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    De indrooglijntjes van de action vind ik wel degelijk anders dan de lijntjes als je zwanger bent. Die zijn echt roze, de indrooglijntjes niet. Als dat weet dan is de action prima. Ik testte al licht positief op 9dpo, als je het roze indrooglijntje op 6dpo niet meetelt :)
    Kruidvat heb ik niet met de action vergeleken/ tegelijk gedaan. Dipsticks wel en die vond ik echt heel onduidelijk.

11. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Ik zie niks helaas :(

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik zie niks..

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Mee eens!
    Mijn kuidvattest was licht positief en m'n action test was negatief.
    Nu ik verder in m'n zwangerschap ben zijn de action testen wel duidelijk maar niet goeg genoeg om vroeg mee te testen.

14. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0
    Het zal wel aan mijn ogen liggen;), omdat mijn voorgangers niks zien, ik meen weer iets te zien.. Maar je bent nog vroeg he, kan nog alle kanten op!:)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja klopt helemaal! Geldt ook voor de kruidvat die als positief beschouwt worden terwijl het geen roze streepjes zijn;)

16. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    R85, wat verdrietig!!! Maar omdat je nu weer over koorts/griep begint zou ik als ik jou was eens je bloed laten natrekken, kan namelijk ook komen door "fout" in je auto-immuunsysteem. Ik vind t namelijk vreemd dat je nu weer ziek wordt rond positest.....

Sterkte!!!

17. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0
    Bekijk bijlage 366498

Mijn laatste test voor vandaag.. Net de dipsticks van sensitest binnen gekregen.. Vraagje, misschien dat iemand t weet.. heb 4 maanden een cyclus van 28 gehad, afgelopen maand 26.. Waar moet ik nu vanuit gaan, de 26 of 28?

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Helaas zie niets
    Ga uit van je langste cyclus.
    Ik had een cyclus van 24 tot 27 dagen wiselde elke maand.
    Zelfs een keer 21 meegemaakt.

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik zie helaas niks... Heb ik ook gehad na me pil stop in mei,heb de 4 maanden bij elkaar opgeteld en gedeeld door 4... Dan kom je op ongeveer een gemiddelde en het klopte bij mij wel met de grote van ons kindje bij de 1e termijnecho.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan niks ontdekken...

Maar je hebt toch ovu gebruikt? Dan weet je ook wanneer je nod is... 14 dagen later... Of je moet al langere of kortere luteale fases hebben

Deel Deze Pagina