hey dames, Ik heb sinds januari een mirena. 26 november is er een cyste gesprongen in mijn buik en ben dan 29 november op controle geweest. Spiraal stak nog waar het hoort. Deze maand was een rustige maand,1 keer sex in de sauna... Vandaag een test gedaan, pijnlijke borsten en constipatie... Bekijk bijlage 366515 Hij is niet zo duidelijk, mijn grootmoeder is er dus moet alles stiekem doen. Kan toch echt niet? van 1 keer sex in de sauna en een mirena... zou toch heel straf zijn niet? Voor nu beschouw ik hem negatief. Hij is roze, niet grijs, heb hem van alle kanten bestudeerd maar dit zou iets te veel geluk/toeval vinden.
Niet nodig hoor laatste is een mooie knaller en je rij loopt netjes op! Kv knalt gewoon niet zo vroeg ik had ook pas met 5 weken de boem! Zie album iig gefeliciteerd!
Hmm net sensitest dipstick gedaan. Ik weet ook niet waarom, ik had al 2 keer geplast dat uur omdat ik door de kriebelhoest veel water had gedronken. Urine was bijna net zo helder als water, resultaat tuurstreepje amper op foto te krijgen maar hij staat er wel. Maar als ik zondag positieve cb had, dan zal er nu toch wel een licht roze streepje te horen staan met waterige urine? Of kan dat echt zoveel schelen
Een test moet je altijd met geconcentreerde urine doen... Waarom maak je het jezelf zo moeilijk eigenlijk. Zorg er iig voor dat je even niet drinkt en plast voordat je gaat testen zodat je urine iets geconcentreerd is.... Vooral als je al lichtere testjes hebt.
Nou omdat wanneer je die testjes binnenkrijgt je gewoon MOET testen! Komt echt door m'n voorgeschiedenis, bij m'n 1e zwangerschap wat mis ging bij 12 weken nooit meer getest na de eerste test. Maar je hoopt gewoon dat die kruidvat niet goed was en wil je meteen zekerheid door te testen. Pff herhalende miskramen kunnen je echt gek enorm onzeker maken kan ik je vertellen.
Ja dat kan ik wel begrijpen maar even een paar uur wachten kun je dan toch wel Nu weet je nog niks namelijk....