Ik heb ze laten liggen, goed hè . Eigenlijk dacht ik, ik lijk wel gek om er nog meer te halen. En met jouw verhaal en wat reacties erna dacht ik, ik hou het maar bij kv..
Bij jou zie ik idd een roze waasje, dus begrijpt wat je bedoelt! Hoop dat ze snel duidelijker worden!
Oei ja die is positief... zou zeker even je ha opbellen nu want zwanger zijn en een Mirena hebben is niet echt goed wil je niet bang maken nu. @sallie heeeeey wat goed hahaha.
3de baby: mooi rijtje! Lov: ja, ben ook stiekem best trots op mezelf!. Pompelmoesje, ik vind hem ook positief en zou ook even contact opnemen met de ha!
ga even afwachten wat manlief zegt en morgen nog eens met ochtendurine eentje van KV doen (dit is een quid, van gb uit belgië)
met de deze teste ik ook altijd positief van ons eerste 2 en dan een kv en die gaf dan ook een duidelijk tweede streepje bij mij . veel succes!
Al een week het gevoel dat het "raak" is. Vandaag mijn NOD. Bij mijn vorige twee zwangerschappen testte ik pas een week na NOD positief. Vanochtend een A.ctiontest gedaan. Helaas negatief. Omdat ik het gevoel niet van me af kan zetten, heb ik nog een kv2v5 test gedaan. Het controlelijntje verscheen direct, maar de teststreep niet. Er trok een roze lijn horizontaal over het vlak heen. Ik heb hem doorgespoeld met water en de horizontale lijn verdween. Een aantal minuten later keek ik nog eens naar de test en zag tot mijn verbazing een vaag lijntje staan. Ik heb hem geprobeerd op de foto te zetten, maar in het echt is hij duidelijker. Wat denken jullie????
Poging nummer 2 test na 7 min. Met normale urine. Hcg hormoon sowieso nog in m'n lijf zo te zien. Maar had mijn inziens toch echt wel duidelijker moeten zijn na al die testen sinds vrijdag. Ik test vrijdagochtend nog eens als ik dan nog geen bloedverlies heb.
Ja erg hè, 1 miskraam maakt je onzeker..... Maar meerdere??? Dat maakt je bijna tegen het gekke aan onzeker
Ik testte al 5 dagen voor NOD positief met de kruidvat en de clearbleu digitale met indicator, maar omdat ik in oktober een mk heb gehad blijf ik erg onzeker..... Ik heb weinig kwaaltjes. Af en toe een beetje last van me borsten soms een beetje misselijk en moe... Moest gewoon even testen vandaag
Hoi Dames Vandaag eigenwijs geweest en getest kan eingelijk pas de 24ste testen test is van kruitvat 5v2, het lijntje is niet binnen de 5 minuten zichtbaar. weeet niet precies wanneer want ging weg na die 5 minunten... mn vriend zei opeens dat die wat zag na thuiskomt... Gister ook gedaan toen was die ook heel licht maar ook niet binnen de tijd. deze was wel nog een stuk lichter... uiterraad 24ste nog een keer testen. Dit als negsatief beschouwen? of toch een beetje positief?? Helupppp