Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 23

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben je allang gestopt met de pil dan... Misschien is je lichaam even in de war;)

Ja dat vAlt toch tegen stiekem dan he;)

2. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0

Bekijk bijlage 366687

Bekijk bijlage 366689

3. 123ster

123ster Nieuw lid

19 dec 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet et nog maar in de eerste ronde maar kunnen we alvast gaan juigen of niet, wat denken jullie hij is maar licht, maar het streepje staat er. Zowiezo komende dagen nog maar eens een testje doen

Bijgevoegde bestanden:

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@wish ik denk wel wat te zien maar is het roze?

@123ster ik zie zeker iets, ik zou nu even je plas ophouden niet meer drinken en naar de kruidvat rennen en die testen van 2voor5 euro kopen en die vanmiddag doen :D die zijn veel gevoeliger en je streepje zal daarop veel,duidelijker zijn :D

5. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0

Heb je een nieuwe gedaan dan?? Op die van gister zie ik, als ik mijn beeldscherm kantel;), wel iets, maar weet niet of dat een goeie streep is.. Ben benieuwd naar je nieuwe test dan!

6. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0

Ja heel lastig, als ik naar de sensitest kijk dan is die rozer dan de kv.. Heb 2 ronde geleden ook een soort gelijk lijntje gehad op de kv, was toen niks helaas.. Maar nu op 2 verschillende testen zo'n lijntje, tja dan ga ik bijna iets van hoop krijgen:).. Morgenvroeg weer opnieuwd!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan wachten we maar af;)
    En niet te snel spoelen he de kruidvat heeft even tijd nodig om op de drogen;)

8. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

19 okt 2013
    371
    0
    0
    Ik vind hem er goed uitzien! Wanneer is je nod?

9. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Vorige maand mijn LH piek niet gevonden en deze maand ook bijna niet tot vandaag ik denk dat deze wel positief is! Maar toch hoop ik op een beetje bevestiging van jullie... wat denken jullie Positief??

Bijgevoegde bestanden:

• Testje.jpg
      Testje.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      19
  10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als de dikste de t streep is zeg ik van wel;) anders vanavond nog eens testen

11. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Sensitest gaf bij mij een duidelijker streepje dan kruidvat, er is dus hoop. Waar zit je ook alweer in je cyclus?

12. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    O zie het al morgen of zaterdag

13. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Weet iemand ook of een teststrip verschuiven kan in de cassette?

Ik heb een test van de action gedaan. In eerste instantie leek hij wit. Toen ik hem weg wilde gooien bedacht ik me dat ik hem eerst uit elkaar wilde halen. Toen zag ik op de teststrip een licht roze streepje. Het streepje zit net buiten het testvenster, iets onder het plastic cassettedeel... Ik heb hem nog doorgespoeld met water en ook dan blijft het lijntje staan.

Ppfff, gisteren als een soort van lichtpositieve test van kruidvat nadat eerst het hele venster roze werd en pas na doorspoelen met water verscheen het streepje. Nu deze test weer... Spanning loopt aardig op zo!

Bijgevoegde bestanden:

14. 123ster

123ster Nieuw lid

19 dec 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4434 123ster, 19 dec 2013
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
    straks maar even langs de kruidvat en morgenochtend eens proberen. Had nog een action-test liggen deze net nog eens geprobeerd en wederom een licht streepje. Toch wel iets duidelijker lijkt het.

Bijgevoegde bestanden:

15. 123ster

123ster Nieuw lid

19 dec 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een beetje een wisselvallige cyclus, maar mn nod zou ergens tussen de 18e en 22e moeten liggen. Dus in al mn enthoussiasme wel een beetje vroeg getest.

16. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hmm durf hier niets over te zeggen. Gewoon even nieuwe test doen morgenochtend

17. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik zeg zwanger :)

18. Denkertje1

18 dec 2013
    51
    0
    0
    Op een ander forum waar ik meeschrijf, zeggen we 'een streepje is een streepje'. Maar spannend hoor!

Nu ik jouw foto zie vraag ik me wat af.. Ik heb vorige maand de ovulatietesten van de action gebruikt, ik kreeg niet een duidelijke piek, maar alleen maar lichte streepjes.. er leek wel een piek in te zitten, maar niet zo donker als de teststreep. Nu heb ik van die dipsticks gebruikt deze keer en wel een duidelijke piek gehad, gisteren. Ik vind die sticks alleen zo onhandig op t werk en dat is toch de plek waar ik meestal moet testen..
    Ik zie dat jij je test uit elkaar hebt gehaald en dat er eigenlijk net zo'n 'stripje' in zit als de dipsticks die ik thuis heb. Denken jullie dat je de houder van die actiontest ook kunt hergebruiken door er gewoon een zo'n teststripje in te doen? Want die zijn goedkoper en geven mij een duidelijker streepje..

Iemand daar ervaringen mee?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is van het doorlopen;)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je bent zwanger hoor:D je kan ook gelijk voor een cb met wekenindicator gaan:D

Deel Deze Pagina