Ze zou morgen met ochtendurine een testje kunnen wagen. Geef maar door dan kan ze zelf die afweging maken. Ik teste toen 10 dpo meer voor de grap was de eerste ronde voor een tweede en had nog nooit kv gebruikt dus nieuwsgierig. Ik stond te shaken op mn grondvesten toen hij gewoon positief werd. Laat je het nog weten?
Ben nog een beetje vroeg met testen, maar wilde hem toch graag delen met jullie. Vandaag 10-11 DPO. Deze foto zijn van de opgedroogde testen, maar de streepjes waren in de aflees tijd zichtbaar.
Ik wil me proberen in te houden tot zondag, mijn ervaring is ook dat ik juist duidelijker test eind van de dag, gek he? Misschien omdat ik vaak 's nachts moet plassen en 's avonds 2 tot 3 koppen thee drink? Maar ik word ook gewoon erg onzeker van tuurstreepjes
Bekijk bijlage 366913 Heb er nu een met minder licht. Soms wol je gewoon graag wat zien, terwijl er niks staat. Moet over paar dagen gewoon opnieuw testen.
Bekijk bijlage 366916 En weer een vage.. Uitgaande van mijn laatste cyclus zou ik vandaag mijn nod hebben.. Nog niks gespot.. Misschien dan mijn nod toch komende zondag..