Omdat jij misschien niet weet wat het is om onzeker te zijn door miskramen? Onbezorgd zwanger ben je dan nooit meer en met doortesten hoop je dat je ze donkerder ziet worden wat je voor dan weer even gerust stelt....
Er is nog niet veel ervaring met deze digitale test. Ik vind het persoonlijk erg raar dat 8 uur na de positieve digi test er een negatieve digi test te zien is.
Ja ik had inderdaad 2 digitale testen gekocht en nadat ik positief had getest drong het niet tot me door... en toen ik de volgende morgen wakker werd dacht ik, ach.. heb toch nog een test liggen. Alleen was die dus helaas negatief.
Ik zit nu 2 dagen voor mijn verwachte menstruatie. Ik dacht juist dat urine aan het einde van de middag/avond minder geconcentreerd zou zijn. Maar ik heb op dit forum gehoord dat dat ook per vrouw kan verschillen. De 1 test beter savonds en de ander test beter in de ochtend werd er gezegd.
Ik weet dat hij negatief is Het is lastig vast te leggen. Ik ga maar weer verder met de orde van de dag!
Niet om valse hoop te geven bij mijn oudste zoontje kwam er ook pas na een uur een streepje op (kv2v5) zat toen op 5dpo en was toch echt zwanger... Vind die kv2v5 euro momenteel helemaal niet zo goed meer.
Eliza dan zat dat streepje er eerder ook al alleen droogt de kruidvat beter op. Bij voila zat er al geen streepje en nu ook niet. Kruidvat zijn gewoon prima testen je moet ze gewoon weggooien als je geen tweede streepje ziet