2 dagen na de positieve zwangerschapstest van Clearblue, begon ik met bloeden, heb vandaag nog een test gedaan van de action en die was negatief. Mocht t toch een vroege miskraam zijn, verdwijnt de hcg waarde al zo snel uit je lichaam
jahooor.. na een vage positieve k2v5 test gisteren, vanochtend een cb-digital gedaan en kijk..!! 10 en 11 dpo
bedankt meiden.. hij is zeker mooi.!! alleen nog wat onzeker na 2 vlindertjes $maar ik zal proberen te genieten
Hallo meiden.. Phoef,, na een aantal negatieve testen ( gister ook negatief ) denk ik vanmorgen echt heeeeeel licht positief te hebben getest. Nu is m'n testje niet foto waardig want krijg het gewoon niet op de foto, het streepje verscheen met 6 minuten zoiets en nu na een uur wel wat duidelijker te zien als ik m'n test kantel.. Kv2v5.. Wie had dat ook en was het ook echt positief? Durf nog niet blij te zijn, morgen maar nog een testje tegenaan gooien! Bij m'n vorige zwschap begon t ook zo alleen was die test wel op de foto te krijgen.. M'n cyclus daarin tegen zegt dat ik 2 dagen overtijd ben maar kan ook zo zijn dat ik nog niet eens op m'n nod dag zit omdat ik niet weer wanneer m'n ei was, had em op 29 dagen gezet!
Zo trots op deze test! Afgelopen zondag gedaan met middagurine. Ik heb eerder ook al 2v5 testen neergezet hier! Ik kan gewoon bijna niet geloven dat onze eerste IVF terugplaatsing gelukt is!
Hallo dames, Ik kom er ff in vallen. Ben al een aantal dagen bezig met ovulatietesten. Eergister begon de test eindelijk wat te verkleuren, maar nog niet positief. Wel hebben we geklust. Gisteren heb ik er 2 gedaan. Gisterochtend was de controlelijn heel donker, de testlijn zat een heel donker dun streepje door. Ik vond het wat vaag dus heb de avond nog een gedaan. Deze was knalpositief. Dusss, gelijk geklust! Vanochtend deed ik opnieuw een test, en deze was weer nauwelijks zichtbaar. Mijn buikpijn was ook opeens helemaal weg, had gister avond links erg buikpijn. Maar mijn vraag is nu, wanneer heb ik dan mijn eisprong gehad? En hebben we er goed aan gedaan om de afgelopen twee dagen seks te hebben? X Pien p.s. deze ronde was de eerste keer met de ovulatietesten.
Hallo meiden, hier dan m'n testje.. Foto gemaakt pas na 3 uur! (Net dus) na 6 min afleestjjd zag ik een heeeeel licht tuur streepje in het daglicht moest echt m'n testje een beetje kantelen.. Maar hij word per uur duidelijker? Is dit nou een indroger? Hoe kan het dat het opeens zo duidelijk word? Ook is de test een beetje gelig bij het test streepje, op foto niet goed te zien.. Durf echt nog niet te juichen.. Morgen toch echt nog een test er tegen aan gooien.. P.s. Heb anders met kV altijd negatief en werd nooit later weer positief..?