Misschien even wat water in druppelen, dan trekt het gele weg. Als het streepje dan blijft staan, ben ik hoopvol. Ik kan nu namelijk niet echt een streepje ontdekken..
Ja heb een druppel water er in gedaan, streepje blijft staan.. Zou een eventuele indrogen ook blijven staan nadat er water er in is gedruppeld?
De meest duidelijke foto die ik krijg ervan maar hij is aan de onderkant wat minder goed doorlopen ( het water dan ) maar het gele is wel weg getrokken..
Iris je foto is moeilijk te beoordelen... Kun je nergens op een vensterbank een foto maken in daglicht?
Deze is op het aanrecht gemaakt met veel licht! Alleen ja zit ook nog te twijfelen hoor, er is echt een streep te zien! Die na 6 minuten heeeel moeilijk te zien was, alleen in het dachtlicht maar zag em vaag wel en per uur werd hij duidelijker, gaat dat ook zo met een eventuele indroger?
K zie ook bij nou een licht streepje!! Sitalita! Bij mij was hij dus na die 6 min niet zo duidelijk als die van jou! Maar wel waarneembaar
die van mij wordt steeds duidelijker. Maar wel binnen afleestijd te zien. Enneh, die van jou is roze hoor. Indrooglijntje is dacht ik meer grijzig.. Mooi kerstcadeautje toch?
Ja zou een heel mooi kerst cadeautje zijn als het daadwerkelijk zo is en voor jou ook natuurlijk! Alleen durf ik het nog niet te geloven.. Eerst nog maar een test die ook een streep laat zien, dat kan dan geen toeval zijn!
Ovie83 ik zie een heel licht streepje. Iris6weken stond de streep er wel binnen afleesbare tijd? Vind hem namelijk ook gewoon mooi roze hoor.