Ik zie wel duidelijk een streepje. Zo begon het bij mij ook (heel vaag streepje na 10 minuten) en die streepjes werden steeds duidelijker. Hoop voor je dat het voor jou ook goed nieuws is!
deze dan...? ruim buiten afleestijd maar met paar druppels water. is een etos cassette test. (en nu even afwassen... pfff vind het zwaar, het is een beladen kerst op deze manier. en wil niet dat m'n kids het merken.)
ja ik ook, blij dat jij die streep ook ziet! weet alleen niet hoe betrouwbaar ze zijn. dacht dat ze hetzelfde zouden zijn als die van de kruidvat maar ze zijn toch anders. raar glimmend en lopen ook anders door. pfff...
heb m even uit elkaar gesloopt omdat ik het opvallend vond. het streepje is echt best duidelijk en roze niet grijs. maar hoe betrouwbaar zijn deze testen? bedoel, dit is ruuuiiimm buiten de afleestijd he en met een paar druppels water...!
ben mezelf aan het gek maken nu. had de hoop opgegeven en word nu heen en weer geslingerd in m'n emoties. bah.
Ik weet hoe zenuwslopend het kan zijn. Vrees dat er niks op zit dan bijv. morgenvroeg opnieuw te testen.
Hmmmm, Had lekker knakworst in bladerdeeg hapjes gemaakt.. wijn/jus o'range erbij... neem 1 slok.. denk.. zal ik toch even testen? Testje gedaan.... en... meteen spijt van die ene slok, geen idee waar ik zit.. denk iets over de 4 weken.. denk zo rond de t weekend van 7/8 december. Maar wat een kerstcadeau! Hebben elkaar ff een paar minuten raar aan staan kijken.. dan weer naar test.. dan weer naar elkaar. Hopen dat het een plakkerd is! Alles wat we kunnen doen.. hopen. Duimen jullie mee alsjeblieft?! X Joyce
Dank meiden, ik kan t nog niet geloven.. maar test is zo duidelijk kan er ook niet omheen... Nu rustig aan doen... dan maar en niet "zuipend" t jaar uit. Na 4 mk toch erg bang ook.. maar goed, kan er niets aan veranderen dus we gaan er maar heerlijk van genieten! X Joyce