Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 23

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louche

Louche Actief lid

31 aug 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Ik zie wel ´iets´ op beide testen, maar ik durf niet overtuigend te zeggen dat je zwanger bent, sorry.

Maar waarom de hoop al opgeven bij 11DPO? Dan heb je toch nog minimaal een paar dagen om te duimen?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@mireille ik zie wel wat op ie etos test, ik zou morgen even wat kruidvat testjes halen als de kruidvat open is.
    Ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent meid ;) even geduld hebben nu ... Succes!

@joyce jeetje meid... Super! Gefeliciteerd ! En ik ga gewoon heeeeeel hard voor je duimen .

3. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dank Lov, heeeel hard duimen!

Kan niet van een test aflezen hoever ik ben he? hihi.. tis in ieder geval na NOD (vergeleken met andere testen)
    Baal nu wel dat ik niets heb bijgehouden maar ach.. zwanger zijn we!

X Joyce

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja ik weet niet hoe je normaal test rond nod... Maar zo'n test had ik toch wel toen ik iets verder was dan 4 weken ;)

5. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ja ik denk t ook.. ik ga maar ff van 10 december uit beetje naar FF kijkend... alleen geen temp bijgehouden hihi.
    Dus 4 weken 1 dag.
    Dacht niet eens een ei te hebben deze maand :eek:
    Dubbele verassing! maar goed.. terug naar de testjes!

Bedankt voor de felicitaties en t kijken meiden!
    Hele fijne kerst!

X Joyce

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi kerstkado ;)

7. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

ben blij dat je "iets ziet", misschien is er dan toch nog een kansje. en wat betreft hoop opgeven; je hebt gelijk. maar bij m'n miskramen testte ik vet positief op nod (ben pas vóór nod gaan testen nadat ik me hier had aangemeld ha ha) dus "in theorie" zou er zo langzamerhand wel "iets" moeten zijn toch... maar je hebt gelijk. zolang er geen bloed is probeer ik een beetje hoop te houden... het is gewoon alles bij elkaar vandaag. ik had nu een blozend baby'tje kunnen hebben... :(

8. Mireille74

dank je wel meid. lief. :) geen idee of ik het morgen red naar een kruidvat. ga m'n best doen.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Succes!!! Ik ben benieuwd ...;) en niks te danken hoor...weet hoe je je voelt helaas...

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Yeahhh,gefeliciteerd!!!

11. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hier mijn testjes... ik denk wat te zien, jullie ook? Zou geen mooier kerstkado kunnen bedenken.... zit 1 dag voor nod
    Zou het dan eindelijk na 2 miskramen....

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind de test erg gelig!
    Kun je een drupje water erin doen?

13. werveltje

werveltje Niet meer actief

Komt denk ik door de foto, in het echt is de test niet gelig:)

14. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hallo meiden! Hier gister weer een test gedaan ( niet van kv2v5 maar van leidadpharm ) maar die af negatief als resultaat terwijl ik eergister heel licht positief teste met de kruidvat test! Wie heeft er ervaring met die testen? Ik kon nog een winkel vinden gister die open was ;) dus dacht beter iets dan niets haha! Vandaag maar achter de kruidvat testen aan. En hoe gevoelig is die van leidadpharm? Kruidvat is zeker gevoeliger? Nog steeds niet ongesteld geworden..

15. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Sorry vind het echt op indroogstreepje lijken, daarmee bedoel ik te zeggen dat ik geen 2e roze streep zie

16. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Geen ervaringen met die andere testen... Kruidvat is best gevoelig en zal je nu dan wel uitsluitsel moeten geven omdat je daar eergisteren een licht streepje op had

17. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja ik hoop het! Zal vanmiddag er achter aan gaan en dan hoop ik zekerheid te hebben! Of het nou positief of negatief zal zijn ;) volgens mij heb ik m'n ei laat gehad! Ook niks bij gehouden, die miskraam heeft m'n cyclus weer lekker in de war gebracht ;) ( tenzij ik natuurlijk niet zwanger ben.. )

18. Mireille74

ik geloof er echt niet meer in. :(

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik link iets te zien maar weet niet of het een streep is of een vlek:(
    Balen zeg!!

20. Mireille74

oh, het is een streepje hoor. geen vlek. maar ik had bij mijn miskramen op nod echt een vet positieve test. nu zit ik op 12dpo. hij had echt veel duidelijker moeten zijn. en behalve de misselijkheid zijn m'n kwaaltjes ook bijna allemaal weg.

Deel Deze Pagina