Mams1, sorry.. zag m op 6 dpo niet, ik zie m nu op 10 dpo ook weer niet.. Wacht even paar daagjes en test weer op nod. Hooverphonic, mooi rijtje hoor! gefeliciteerd Toevoegingen, snap t soms wel dat mensen juist willen voorkomen dat ze valse hoop geven/hebben.. meningen worden gevraagd en die zijn nou eenmaal niet hetzelfde (gelukkig, saaie wereld anders)
Sorry voor m'n late reactie. Ik had bij 4 weken best duidelijke test en toen kreeg ik de griep met hoge koorts waar ik me erge zorgen over maakte. Ben toen weer gaan testen en werden ze steeds lichter... Helaas op het laatste haast geen 2e streep meer te zien bij 5 weken paar dagen later begon het bloedverlies. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het bij jou ook zo gaat
Ik heb geen nod dat is het vervelende. Ben sinds de bevalling van de eerste nog niet ongesteld geworden, door de borstvoeding. Dus ook geen indicatie wanneer te testen, behalve mijn megalichte al dan niet ingebeelde of ingedroogde streepjes...
Ik zie het ook.! Had toendertijd ook met zo'n gevoelige van sensitest getest en had precies zo'n streepje als jij. S middags met kruidvat getest en die was een stuk duidelijker. Direct daarna ook met clearblue met indicator en die was oom positief. Spannend.!
Met een ei ben ik ook erg blij!! Testje van vandaag hetzelfde als vorige ongeveer. Pas na tien min heeeeeel vaag iets te zien. Zal hem zo eens wassen en op de foto zetten. En nee, ik kon dus toch niet wachten.
De bovenste van woensdagochtend, de onderste van een halfuur geleden. En je mag me voor gek verklaren maar ik zie echt wat! In het echt natuurlijk weer beter dan op de foto maar toch, hier istie:
Die clearblue indicatortesten he, hoe lang blijft die tekst staan? Lijkt me dat je hem niet voor eeuwig kan bewaren toch? Zijn de batterijen ofzo niet leeg na een poosje? Als ik bijv nu zon test zou doen en vanavond ko t mijn man thuis, staat het er dan nog op?
De CB digi blijf je ongeveer 24 uur zien. Als je nu test, staat het er vanavond nog wel, maar morgen zal die verdwijnen.
Die onderste zie ik echt wat mags! Blijft zo'n 24 uur staan op de digitale, maar mss is jouw streepje nog iets te licht lilaa gefeliciteerd!!
@ mags op die onderste zie ik heeeel vaag iets maar als je zegt na 10 min is het waarschijnlijk toch echt een indroger @lilaa gefeliciteerd eindelijk! Mooie test meid