Ook hier hoop opgegeven zit 1 dag voor nod. Mijn eerste ronde clomid en daarvoor cyclus van rond de 32
Ik zie helaas ook niks Maar mijn action test was ook negatief in het begin terwijl mijn kv test wel een licht streepje gaf. Succes!
Vandaag mijn NOD... ik zie voorzichtig een 2e streepje Is zo moeilijk op de foto te krijgen altijd... Zien jullie hem ook?
Pfff.. sensitest midstream gaf dinsdagmiddag licht positief aan, pennenstreepje. Dagen erna negatief. Toch niet zwanger dus? Is kruidvat 2v5 beter?
@werveltje en Amanda, ik zie bij jullie streepjes! Spannend meiden! @ gwoonan, volgens mij moet je aan de klus
Bedankt voor jullie reacties. Ik snap er niets van, heb vorige maand een vroege miskraam gehad, deze maand bijna niet geklust, echt een paar dagen voor de kerst, dus toen had ik waarschijnlijk mijn eisprong al gehad en dan nu toch een positieve test..... rara, hoe kan dat??
Zou het kunnen dat het nog een restje HCG is? Bij de één wordt het sneller weer afgebroken dan bij de ander? Als je al een witte test hebt gehad na je MK kan je ervan uit gaan dat dit nieuwe HCG is.
Nou ik heb een hele rare cyclus gehad vorige maand. Voor mijn NOD lichte testen gehad, toen naar mijn weten ongi geweest en omdat die wat langer aanhield en ik ook pijnlijke borsten en misselijk bleef een nieuwe test gedaan. En die was positief. 1 dag voor mijn ongi met CB digitaal (zonder weekind.) negatief getest. Ongi geworden, week erna met Action, positief getest en dag erna met CB weer getest en die was toen positief. Ben toen door de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een bloedtest en echo, daarop was niets te zien en bloedtest was 2.
Gefeliciteerd aan alle zwangeren!! Hopelijk voor de wachters snel een mooie test! Ik wilde mijn rijtje en mijn best wel knaller nog even tonen! Ik ben zoooo enorm trots!!!