toto gefeliciteerd! dames even een vraagje, ik hoor jullie vaak over indrooglijntjes, maar ik heb een soort van het tegenovergestelde: ik zit nu op 12 DPO en heb vanochtend een test gedaan waar heeeeeeeeel vaag een lijntje te zien was, maar als ie opdroogd issie bijna verdwenen... als ik m weer natmaak zie je m weer (maar wel heeeeel vaag dus) manlief ziet m ook... is dit dan vals positief...? (helaas geen foto, krijg t niet voor elkaar m goed op de foto te krijgen)
Nee, het is iedere keer overbelicht... Ik heb hem een klein beetje donkerder gemaakt. Maar in het echt zie je hem duidelijk..alleen heeeel licht
Ok, ik weet het... Een ovutest zegt niets over een eventuele zwangerschap. Al testte ik bij mijn eerste wel posi met een ovutest.... En normaal is en blijft na mijn ei de ovutest negatief of is er een licht streepje maar niet zo. Ik zit nu op 8DPO en ik heb zo'n ontzettende testdrang!! Ik word er gek van! Dus heel slecht, ik weet het, een ovutest gedaan. En tot mijn verbazing was deze best gekleurd. Nog geen knaller maar hij is veel donkerder dan normaal na mijn ei. Een zwangerschapstest doe ik nog maar niet. Ik wil de ovutest toch ff laten zien. Wie heeft dit ook wel eens gehad zo?
Ik. Zie mijn post van vanochtend. Maar dat was een echte knaller op 11dpo. Maar eigenlijk zegt een ovutest helemaal niets na ei. (Maar goed dat weerhield mij er vanochtend ook niet van )
Bekijk bijlage 367914 Ik word er niet veel wijzer van.. En dacht eergisteren mijn piek te hebben gehad maar vandaag weer een duidelijke?? Welke moet ik nu dan aanhouden ?
Ik heb gisteren ook mijn lijstje van testen geplaatst. Net zo onduidelijk... (Kijk maar even terug. Pag. 482) Maar ik zie nog geen knaller bij jou. Even doorgaan ook?
Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan met de matcare ultra, het resultaat een vage test die net zichtbaar is op de foto (in het echt wat duidelijker) wat zeggen jullie hiervan?