Ziet er goed uit ja! Of misschien je eisprong gemist en dat je hem nu krijgt? Eisprongklachten kunnen soms erg op beginnende zwangerschapsklachten lijken
R85, ik denk dat ik al een eisprong gehad heb, positieve ovu op dag 12. Maar voor de zekerheid (en omdat het leuk is ) gezellig gemaakt gisteravond. Als het wel een LH piek is, hebben we hem benut. Vanmiddag kom ik een hopelijk roze testje showen en anders ga ik twee weken op het wachtbankje.
Hoi meiden! Net ook al in het andere topic geplaatst, maar zouden jullie hier ook eens mee willen kijken? Mn cyclus is erg onregelmatig, ik heb de duur van de laatste cyclus aangehouden, vandaar mijn banner (weet niet of deze klopt) Testen van gister..
Ja zie wat je bedoeld maar weet het niet..... Overmorgen nog eens testen dan moet ie er duidelijker staan, zo niet dan is het helaas niets
Ik zie m Tientje! Gimby, die van jou ook , ik denk dat je een wat langere cyclus had en dat je nog voor NOD zit.
Ik wilde hier nog even op terug komen. Gisteren en vandaag heb ik een positieve zwangerschapstest gehad. De ovulatietest werd na deze die ik gepost heb alleen maar donkerder en nu blijkt dat ik zwanger ben! Dus ook hier bleek de ovutest een goede voorspeller.