Hihi ok Ja dat kan natuurlijk. Er zijn heel veel vrouwen die zo snel weer zwanger willen worden. Is niks mis mee
Ik was tijdens mijn zwangerschap al met het idee van een tweede aan het spelen en we dachten wacht nou eerst maar eens de bevalling en vooral die eerste weken af, dan duurt het wel even voor je weer wilt! Nou de bev alling viel vies tegen (pomp en knip en navelstreng om nek en alles) en de eerste zes weken vielen reuze mee en we wilden het nog steeds, dus ben gewoon niet aan anticonceptie begonnen
Ja zat ik ook al te denken haha! Spannend he! Denk dat ik morgenochtend opnieuw testen als die weer duidelijker is doe ik zondagochten de clearblue met indicator. Dan hebben we namelijk nog. De hele zondag om het te vieren, haha. Of juist niet en dan ist ook wel lekker een dagje niksdoen
ik zie niks op de testen hoor...Ik vind dat als je moet turen naar een streep je eigenlijk nog niks weet.
Nou meiden ik heb eens even gekeken en getuurt naar jullie testen @ Hooverphonic van harte meid met je zwangerschap! @ Lilaa gefeliciteerd een mooie duidelijke test! @ Wishfull2014 ik zie zeker een tweede streep alvast een voorzichtige felicitatie. @ Mags ik zie niets op jou test, helaas.
Mooi bibi! Mags ik ga smiddags testen dan is t duidelijker Waarschijnlijk dinsdag nod dus ben voor benieuwd naar dinsdag haha
Hooverphonic, wat super zwanger na een ICSI!!! Gefeliciteerd!! Ik ga ff jouw testje opzoeken.... Bibi en Lilaa, mooie testjes!!!
Op pagina 45 staan een rijtje etos 2 v5. De cb volgens mij gisteren ergens, maar ze staan ook op mijn profiel
Ik denk niet veel drukker of zwaarder dan wanneer je een dreumes of peuter rond hebt lopen! Wel gewoon anders. En je bent eerder uit de luiers zo Ben zo aan het twijfelen wanneer ik de cb digital met indicator zal doen... Morgen al of is het streepje daar nog te licht voor... Weet niet hoe gevoelig hij is!
Ik zie wel wat. Voor een cb is het denk ik nog te vroeg. Denk dat je nog een paar dagen moet wachten en eerst een kv doen of hij donkerder word spannend