Eindelijk kan ik hier ook een foto spammen! Mag ik heel gelukkig het jaar afsluiten en het nieuwe jaar ingaan?
Alle dames met een posi test, van harte gefeliciteerd! Meiden met een negatieve test, ik ga duimen dat 2014 jullie jaar mag worden!! Bijna 500 pagina's mooie tijd om een nieuw deel te starten in 2014!! Fijne jaarwisseling iedereen!! Liefs!
Begint deze positief te worden? (heb trouwens het idee dat ze donkerder opdrogen dan dat ze zijn na de afleestijd.. Best verwarrend als je zo'n rijtje wilt vergelijken. Zijn Action ovulatietesten) Bekijk bijlage 368635
Hahahaha Denk wel iets te zien maar ja is het een ei of een zwschap... Spannend toch wel zie jij iets eigenlijk?
Zelf liet ik ze altijd eerst opdrogen voordat ik ze bestudeerde Zou liever de zwangerenkids gebruiken eigenlijk... Je ei komt eraan...
Lieve Meiden Dat we maar weer vele mooie testen mogen beoordelen volgend jaar! Ik duim voor jullie allemaal en kijk weer ontzettend graag en net zo eerlijk als altijd naar jullie testjes Happy Newyear!
Op naar een mooi nieuw deel http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/487361-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-24-a.html