Deze is van vanmorgen, had 1 dag voor nod op iets duidelijkers gehoopt Weet niet zo goed wat van deze moet denken, beschouw m nu nog als negatief. Maar wit is ie in elk geval niet, er is toch wel vrij makkelijk een streepje zichtbaar.
Ik zie ook wat. Ik vind het wel opvallend hoe vaak er nu vage streepjes op die testen komen. de 1 blijkt toch zwanger te zijn, de ander niet. Ik krijg haast de neiging om zelf te gaan testen met die testen en ik kan in principe niet eens zwanger zijn. Maar ik ben wel nieuwsgierig wat er dan op mijn testen te zien zou zijn.
Ja rosa daarom vertrouw ik ze ook niet echt. Toen ik zwanger probeerde te worden van de vorige waren ze gewoon spierwit. Het maakt je zo onzeker. Ik wacht even af of ik morgen inderdaad ongesteld wordt, en anders maandag een digitale. Dat is de enige die ik echt vertrouw
Ja echt he ik ben ook spierwitte gewent! Hebben ze gerommelt aan die testen? Joolz jij krijgt ze nog aardig op de foto maar ik niet. Wat ik op jou foto zie heb ik in het echt Ga vanmiddag pas weer testen ben benieuwd want met t blote oog worden ze steeds beter zichtbaar
Ik zie ook wel een heel licht streepje, maar durf niet te zeggen positief. Is dat een kv25? Ik vind ze echt niet heel geweldig. Drogen heel langzaam, ik had positief getest. Maar buiten de 5 minuten afgelezen hoor. Ik werd eerst paranoia dat het streepje weg was.
Meiden ik snap.dat dat iedereen een streep wil zien dat vooropgesteld. Kv is niets mis mee als je op nod test. Niet iedereen krijgt voor nod een streep sommige wel sommige niet. Het lijkt een beetje of kv afgeschreven word ondat ze voor nod geen goede streepjes geven. Jammer want daar zijn ze officieel ook niet voor. Dat ze langzaam opdrogen is een feit momenteel. Mijn eigen ervaring is dat het evt. streepje wel verschijnt voor de 5 min maar na die 5 min nog donkerder word dan kun je hem als positief beschouwen.
Bekijk bijlage 357145 Vanmorgen een kv gedaan.. Hij lijkt iets donkerder dan gisteren..Blijf t erg lastig vinden, bij de eerste teste ik voor nod veel duidelijker..
Nee heb je wel gelijk in paula1984. Maar omdat er veel zeggen doe een kv25 doen als het niet duidelijk is met bijv. een action test. Daar hoef je het niet speciaal voor te doen.
Klopt aqua idd heb je twijfel op je bijvoorbeeld action dan kan idd kv duidelijkheid geven. Denk dat ieder voor zich het beste kan bepalen of er een echte roze streep staat of dat ze streepjes willen zien
Ja is zo, als je de hele trukendoos moet opentrekken om een eventueel streepje op de foto te krijgen. Kun je beter even wachten, testen worden wel duidelijker als je zwanger bent.
Ja maar als je geen nod hebt is dat nogal lastig en is elk vaagstreepje een potentieel streepje! Hier zag ik vanochtend binnen paar minuten iets verschijnen! Maar nu zit er op de plek van het streepje een stip? Met daarachter het vage streepje. Maar dat stipje leidt nogal af.... Als ik de test zo gewassen heb zal ik een foto maken. De hele test is nu irritant gelig aan de testkant...
Paar drupjes water erop waar je normaal de urine drupt, zodat de gele of roze waas wegtrekt en je zeker bent dat het geen indroger is. En hopelijk trekt dat rare stipje ook weg. Dat kwam er gelijk op als reactie op de urine... Raar.
Ook daar kan ik inkomen mags maar als je nog geen menstruatie heb gehad zoals jij en je geeft bv dan kan het nog wel maanden duren voor je een eisprong krijgt he