Gefeliciteerd!!! Dan test je wel vroeg voor nod (5-6 dagen toen je de eerste test van je "vriendin" kwam showen) als het niet in de planning zat Vaak als het niet in de planning zit test je vaak pas na een gemiste ongi
Alle meiden met een streepje, gefeliciteerd!! Ik heb vanochtend nog een ovu test gedaan, die nog donkerder was dan die van gister. Gister eind van de middag geklust. Vandaag vriendlief nog maar even lief aan kijken?? Bekijk bijlage 357278
Ja of als je elke ochtend beroerd wakker wordt, ineens megaploftieten hebt en het hoofd van je man eraf bijt als hij zijn sokken lAt slingeren....
Dat kan ook (ook de reden waarom ik mijn tekst met een dikke knipoog schreef). ... wie zou het zeggen
Ik gok over zia en dat ze reageerde op mijn eerste post (niet in de planning maar wel 5-6 dagen voor nod beginnen met testen )
Hallo dames! Ik heb gister twee kruidvatten testen gedaan en deze waren positief. Nu hoor ik vaak dat ze vals positief kunnen zijn. Is dat echt zo? Morgen is mn nod en dit zijn mijn testen:
Maar bij vals positief bedenk ik me een heel vaag streepje. Jij hebt toch echt wel heel duidelijke! Vooral die eerste. Je kunt voor de zekerheid nog eens een ander merk proberen?
haha mags en paula!! ik heb even hartelijk moeten lachen om jullie discussie mamavanpoppetje jaaah wauw duidelijk zeg! van harte!
Dank je wel dames! Je word toch onzeker als je her en der andere ervaringen hoort! Dat alle dames hier maar snel zwanger worden!